• Jolien is momenteel zwaar pissed.
    Vorige week donderdag was het galabal voor de laatstejaars. Ik was er dus heen met Laura, Anouk en Michelle. Ik was ook de enige die nuchter bleef, aangezien mijn geld al na één drankje op was. ><
    Ik kom vandaag op school en wat gebeurd er? Ongeveer iedereen van mijn jaar heel de tijd 'Omg, heb jij met Laura gekust?' en 'Ieeuw, lesbooooo!'.
    Ik stond daar dus helemaal van WTH. Ik wist van niets en ik was wel net iets te nuchter om te gaan kussen met een vriendin van me die avond. =='
    Ondertussen gaat die roddel al heel het vierde, vijfde en zesde jaar rond. Heel de dag komen er mensen op me af om me uit te schelden en te zeiken dat ik met een meisje gekust hebt. Iedereen kijkt me vuil aan en praat achter mijn rug om.
    Ik heb Laura níet gekust, maar like, wat dan nog. So what als het wel gebeurd was, het zijn hun zaken niet en wat is er nu erg aan een meisje kussen?
    En ga nu niet zeggen dat ik ze maar moet negeren, want dat gaat níét. Elke seconde is er wel iemand die er over komt zeiken bij me.
    Als ze morgen nog dúrven afkomen, zeg ik 'Rot op of ik kus je.' Wedden dat die nerdjes dan gillend wegrennen?
    Stelletje kleuters, dat ze maar eens op hun duim gaan zuigen. En als ze dat net gaan doen, mogen ze oppassen, want ik heb even zin om iemand de grond in te timmeren.
    En dan vooral Oliver Symmons, van Eurosong BE, die het zogezegd 'gezien' heeft.
    KLEUTERS.

    Zoals ik al zei, gewoon rammen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jij lesbo?! Daar zullen ze nog lang op mogen wachten (':
    + zeg het hun maar dat van 'Rot op of ik kus je.'


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    En anders gewoon allemaal op de bek pakken, ook al word je dan waarschijnlijk geschorst. - seriously kut school zit jij op.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet dat ik hierover niet mag lachen. Maar ik zie het gewoon al voor me wanneer jij zult zeggen 'Rot op of ik kus je' Weet je. Dat moet je zeggen. Toon dat het je niets doet al dat gezeik.


    It even took me by surprise

    Goh dat ken ik. Had een meisje uit de tweede ook bij mijn school. Het ging de hele school door. Alleen zij kwam er wat minder genadig vanaf aangezien ze kennelijk een foto genomen had.
    Maar yeah.. so what? Zo'n drama maken om niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    stelletje kleuters ><

    van dat rot op of ik kus je zal ik echt doen als ik jou was :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik had dat vorig jaar dus ook, er ging een roddel door de hele school dat ik en een meisje in de gymzaal gezoent hadden en sommige maakte het nog dikker met dat we nog meer hadden gedaan. Maar ik had dus ook van wat? --" Maar gelukkig was het einde van het jaar toen, dus ik heb ze gewoon genegeert een paar weken en nu nieuw schooljaar heb nergens meer last van :'D


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Ik wist niet dat kinderen van 16 jaar nog zó kinderachtig waren. =='

    Hoe laag kun je valle -.-"

    Sommige kindjes zijn zo irritant leveloos.

    Ik bedoel, al was het zo; Big deal?

    En verzinnen is al helemaal kansloos.


    Zal ik ze komen slaan =D


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Prodigy schreef:
    Ik wist niet dat kinderen van 16 jaar nog zó kinderachtig waren. =='

    Voor sommige people maakt leeftijd écht geen uit, dan zijn ze op hun 18 de nog kinderachtig --"


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    BABBELICIOUS schreef:
    Sommige kindjes zijn zo irritant leveloos.

    Ik bedoel, al was het zo; Big deal?

    En verzinnen is al helemaal kansloos.


    Zal ik ze komen slaan =D

    Ja. :9~

    OLIVERSYKESx schreef:
    (...)
    Voor sommige people maakt leeftijd écht geen uit, dan zijn ze op hun 18 de nog kinderachtig --"

    Dat is ook weer waar. :'D

    Anders moet je maar zeggen dat deze paarsharige klerenkast je komt helpen hoor, dan houden ze wel op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Zoals ik al zei, gewoon rammen!

    Inderdaad, ze verdienen het :"D


    Mew <3