• Ja, het kan misschien wel oud nieuws zijn maar toch >< Ik ben er dus net achter gekomen dat ene Mike Muller echt verdomd veel op Bill lijkt Ö
    Mike Muller aka Bill's double
    Eng gewoon ('=
    Als dit al heel oud nieuws is = slotje


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ShellysANUS schreef:
    Op sommige foto's heeft hij echt wanneB poef haar en op andere foto's is hij net Bill...
    Weetje wat ik ook raar vind, hij woont in Rusland. Daar is een anti Emo & Gothic wet, hoe mag hij dan zo rondlopen?! XD

    dat verbod hebben ze daar niet, het werd alleen voorgesteld. Dus zo rondlopen mag gewoon.
    Wat denk je dat r met alle Russische emo's en goth's gebeurd is. Ze zijn echt geen wannabe gewone-mensen geworden hoor.

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Dankje :'D


    x

    Graag gedaan ^^

    Nah ik kende die mike dinges wel al wat langer. Maar ik moet zeggen, ik vind het behoorlijk goed gelukt. Alleen ik snap niet of het nu een jongen of een meisje is? Want zelf zegt die dat die een jongen is maar in verschillende artikels enzo staat dat hij een meisje is x]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Nah ik kende die mike dinges wel al wat langer. Maar ik moet zeggen, ik vind het behoorlijk goed gelukt. Alleen ik snap niet of het nu een jongen of een meisje is? Want zelf zegt die dat die een jongen is maar in verschillende artikels enzo staat dat hij een meisje is x]


    Hmm...

    Nou, hij heet in ieder geval MIKE. Dus, dan denken we aan een jongen. Hij zegt dat hij een jongen is. Zonder make up en al, is het gewoon 100% boy, I saw it. Dus... Ik denk jongen x'D

    Gheheh:Y)


    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Hmm...

    Nou, hij heet in ieder geval MIKE. Dus, dan denken we aan een jongen. Hij zegt dat hij een jongen is. Zonder make up en al, is het gewoon 100% boy, I saw it. Dus... Ik denk jongen x'D

    Gheheh:Y)


    x
    NOu, ik heb ook fotos gezien waar hij verdacht veel op een meisje leek, en heeeeel erg op zijn zusje. en dat was heeeulll raar o,O. Misschien is het wel een wel/niet man net zoals Chris Crocker x]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) NOu, ik heb ook fotos gezien waar hij verdacht veel op een meisje leek, en heeeeel erg op zijn zusje. en dat was heeeulll raar o,O. Misschien is het wel een wel/niet man net zoals Chris Crocker x]


    Weetje wat, laten we het hier maar ophouden: Mike Muller is gewoon onzijdig! (cat)

    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Hmm...

    Nou, hij heet in ieder geval MIKE. Dus, dan denken we aan een jongen. Hij zegt dat hij een jongen is. Zonder make up en al, is het gewoon 100% boy, I saw it. Dus... Ik denk jongen x'D

    Gheheh:Y)


    x

    Ik heb in een Russische (DUH!) intrview gelezen dat ie dat MIKE van Mickey Mouse heft en Muller vond ie gewoon leuk.
    dat naam is dus gewoon verzonnen. Er is dus zeker weten kans dat ie gast een meisje is:Y)

    http://4.bp.blogspot.com/_Dw2c37cfTGk/SeB26F_9NEI/AAAAAAAABRQ/JqlzeruW66o/s1600-h/GIRL+%285%29.jpg
    Als je goed kijkt zie je iets wat men borsten noemt

    En hier zie je benen die waarschijnlijk alleen een meisje kan hebben
    http://3.bp.blogspot.com/_Dw2c37cfTGk/SeB3WHi0khI/AAAAAAAABRY/aWdjJrwmqTQ/s1600-h/GIRL+%282%29.jpg
    sorry dat ik mensen hiermee verveel:)

    Damm eng gewoonXD


    Some angels have no wings.

    http://4.bp.blogspot.com/_Dw2c37cfTGk/SeB26F_9NEI/AAAAAAAABRQ/JqlzeruW66o/s1600-h/GIRL+%285%29.jpg

    Als je goed kijkt zie je iets wat men borsten noemt



    En hier zie je benen die waarschijnlijk alleen een meisje kan hebben

    http://3.bp.blogspot.com/_Dw2c37cfTGk/SeB3WHi0khI/AAAAAAAABRY/aWdjJrwmqTQ/s1600-h/GIRL+%282%29.jpg

    sorry dat ik mensen hiermee verveel



    Daaa iehl, die eerste met tom fuck me o mijn god! :|:O:S


    Some angels have no wings.

    Hahaha, weet je dat het me hylarisch lijkt als Bill met hem verkering neemt? xD
    Ik zie de krantenkoppen al; 'Bill's new boyfriend is... HIMSELF!'
    xDxDxD


    I want my bloody cheese now!^^

    Wat een rare. (:
    Op sommige foto's lijkt-ie wel verdomd veel op Bill. Maar om er zo uit te zien heeft hij heel veel operaties gehad.. Zou ik nooit doen, maargoed.


    -

    Wat mensen allemaal niet doen om er zoals Bill uit te zien.. ö Hoe ver kun je gaan..
    Nou ja. Hij/Zij moet het zelf weten.


    -

    Oké, het is dus een GIRL
    En, toch vind ik het een manwijf o.0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    mo0nXlo0n schreef:
    Hahaha, weet je dat het me hylarisch lijkt als Bill met hem verkering neemt? xD
    Ik zie de krantenkoppen al; 'Bill's new boyfriend is... HIMSELF!'
    xDxDxD

    8D
    Girlfriend, dan wel.
    Of nee, geslacht: onduidelijk.(lol)


    ok