• Dus , wat vind jij het mooiste aan jezelf
    ik vind mijn ogen het mooiste want die zijn blauw :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    mijn ogen

    ogen (ook blauw XD) en mijn lippen XD

    Ik vind mijn ogen het mooist en die zijn bruin x)

    Ik vind m'n wenkbrauwen, neus & voeten wel mooi ^_^
    Ook ben 'k best blij met m'n figuur. Ben echt niet dun ofzo, maar sommige mensen zijn heel breed, of heel vierkant, en dat heb ik dan weer niet =P


    Mew <3

    EGOO!!!!! OMG GA JE BEETJE ALLEMAAL LOPEN ZEGGE :
    Me ogen Mijne blauw mijne bruin oow mooi maar mijne hebben een geel zonnetje mooi heh haha ja hoor mijn haar het is rose geverft moooi oow WTF KANKER KANSLOOS !!! NOU MIJN OGEN ZIJN VEL ROOD MET PAARS MET GELE STIPPEN ME LIPPEN ZIJN ZO DIK ALS DE BUIK VAN KONINGIN BEATRIX EN ME LICHAAM IS ZO TRAK ALS EEN BOWLING BAL KEGGEL ZO NU BEN IK HET MOOISTE ;) KANKER DOM DIT WTF :S


    Ten eerste, scheld niet zo, echt nergens voor nodig,

    Maar waarom zou het niet goed zijn iets mooi aan jezelf te vinden =.='' Ik bedoel is zelfvertrouwen nu ook al een misdaad?

    't Is pas kansloos om allemaal te gaan zitten over hoe lelijk je wel niet bent en wat er nu weer fout aan je is =.=''

    En wat is het probleem aan mooie ogen hebben? Ben je jaloers ofzo?

    Dear, krijg een leven, of gedraag je in ieder geval wat volwassener. Met dit gedrag hoor je eerder thuis op de peuterschool dan dat je schrijft op dit topic.

    Niet echt respectvol ofzo, hou het voortaan lekker voor je ;)


    Mew <3

    mijn lippen. :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    mijn ogen en haren..(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    haren,zang en ogen

    EGOO!!!!! OMG GA JE BEETJE ALLEMAAL LOPEN ZEGGE :
    Me ogen Mijne blauw mijne bruin oow mooi maar mijne hebben een geel zonnetje mooi heh haha ja hoor mijn haar het is rose geverft moooi oow WTF KANKER KANSLOOS !!! NOU MIJN OGEN ZIJN VEL ROOD MET PAARS MET GELE STIPPEN ME LIPPEN ZIJN ZO DIK ALS DE BUIK VAN KONINGIN BEATRIX EN ME LICHAAM IS ZO TRAK ALS EEN BOWLING BAL KEGGEL ZO NU BEN IK HET MOOISTE ;) KANKER DOM DIT WTF :S


    Hou je een beetje in oké?


    I recycle my thoughts.

    Laz
    Laz 6

    EGOO!!!!! OMG GA JE BEETJE ALLEMAAL LOPEN ZEGGE :
    Me ogen Mijne blauw mijne bruin oow mooi maar mijne hebben een geel zonnetje mooi heh haha ja hoor mijn haar het is rose geverft moooi oow WTF KANKER KANSLOOS !!! NOU MIJN OGEN ZIJN VEL ROOD MET PAARS MET GELE STIPPEN ME LIPPEN ZIJN ZO DIK ALS DE BUIK VAN KONINGIN BEATRIX EN ME LICHAAM IS ZO TRAK ALS EEN BOWLING BAL KEGGEL ZO NU BEN IK HET MOOISTE ;) KANKER DOM DIT WTF :S


    denk je soms dat je stoer bent door 't woord "Kanker"te gebruiken ? want dat ben je dus niet! trouwens ik heb dat dus gehad toen ik 11 was
    en volgens de dokters is het een wonder dat ik het heb overleefd ! zo moest het ffe kwijt!

    Ik vind mn lippen et mooist ! xD

    Mijn benen [Omg!:S]

    Ik heb lange, smalle benen, daar ben ik wel trots op :)


    007

    Hmm... mijn haar en mijn ogen(als ik het mag geloven van de anderen)

    k zei dus eerst me ogen, maar tog me benen(lol)
    xx.

    me ogen, die zijn ook blauw ^^