• Naar een TH kamp te mogen.
    Ik mocht al niet naar de vorige, because ik geen genoeg reden, maar nu heb ik redenen nodig, want de inschrijving voor het 3de kamp is al begonnen en ik wil mee.
    Dus als je nog een reden weet dat ik naar het kamp moet/mag dan zijn ze welkom (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zeg dat ze het moeten bezien als een soort vakantie.

    Dat je dit jaar dan heel lief gaat zijn als je er heen mag en daarna ben je nie meer lief xD

    KimxBill schreef:
    Dat je dit jaar dan heel lief gaat zijn als je er heen mag en daarna ben je nie meer lief xD

    Da gaat niet meer lukken.
    Dat deed ik vroeger bij sinterklaas al xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    zo moeilijk is dat tog niet?
    Jij weet zelf het besten hoezo je daar zo graag naar toe zou willen..
    Kijk ik kan je niet helpen, omdat ik egt niet naar dat kamp will.. dus zou ik ook niet kunnen bedenken hoezo wel..
    jij wilt hill graag en zelf weet je het besten warom.. en warom jij zo graag wil,, moet je tegen je ouders zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    dat als je niet mag je van de eerste beste hoge brug springt om te gaan leren klif duiken of zo wees creatief

    (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    zeg dat het beter is dan dat je op straat gaat hangen of, de hele dag achter de pc zit,
    en dat er voldoende begeleiding is
    ((maakt neit uit of dat er niet is :P))
    en en en
    zeg dat je daar teminste wat te doen hebt
    of dat het een goede plek is om vrienden te maken


    hoop dat je er wat aan hebt

    xX


    RAWR! i'm a dinosaur

    Je kan het ook zzel betlen en zeggen dat je een weekendje bij een vriendin slaapt. Of je kan zeggen: "Jullie gunnen me ook nooit wat" en dan zo ng mogelijk niet meer tegen ze praten [ik weet niet hoe jou ouders in elkaar zitten maar mijn moeder is daar nogal gevoelig voor (A)]


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    Je kan het ook zzel betlen en zeggen dat je een weekendje bij een vriendin slaapt. Of je kan zeggen: "Jullie gunnen me ook nooit wat" en dan zo ng mogelijk niet meer tegen ze praten [ik weet niet hoe jou ouders in elkaar zitten maar mijn moeder is daar nogal gevoelig voor (A)]

    Maar ik kom niet als 12-jarige naar Limburg in mijn ukkie* (A)
    *ik woon in Gelderland


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat je dan een week niet op de computer kan zitten en in de gezonde buitenlucht zit. Dat zou bij mn ouders cker werkn. (:


    A. ikmisje.

    HAHAHAHAHAHA
    oke.


    The economy is suffering, let it DIE!

    :o waar is da ?? (ik lop echt veeel maar dan ook echt veeeels te ver achter >< )


    A Noble was Born in Chaos

    Tja als je je zelf gaat vervelen en doen alsof je niks te doen heb. Al je vrienden gaan er naar toe en je vriendje is er. Weet ik veel:) Maar veel suc-7