• DAN GAAN WE HIER VERDER xD

    en al is bill gay ?
    boeiend.
    laat hem, wees blij voor hem als fan.
    gun hem ook liefde.
    komop je bent toch fan om hun muziek en niet of hij homo of hetro is ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Zo dat geruzie is nu weg. Aangezien het andere topic vol was is het wel degelijk toegestaan om een nieuw topic te openen. Daar hoeven jullie dus niet verder over te discussieren.
    Zelfs als ik niet thuis ben let ik hier op, muha vette stalker.

    Het maakt mij dus nog altijd geen reet uit xD Als hij gay is, so what? Hij zingt nog altijd hetzelfde hoor -_- En ik geloof het alleen als hij het zelf zegt.

    en al is bill gay ?
    boeiend.
    laat hem, wees blij voor hem als fan.
    gun hem ook liefde.
    komop je bent toch fan om hun muziek en niet of hij homo of hetro is ?

    Trouwens als je in het voirge topic kijkt zul je zien dat deze meiden het helemaal iet gemeen bedoelde maar meer als de constatering van een feit. Niemand hier heeft het over homo haat gehad.

    zou het zo erg zijn als hij wel homo is dan? tis zijn leven.(A) dat veranderd niet veel aan zijn eigen persoon. er zijn nu al zoveel roddels over of hij nu homo is of niet dat het mij denk ik niet zou storen als hij het wel zou zijn..


    Turning up the volume

    ik vind hem harstice gay voor al hoe hij doet oké mij maakt het nix uit als hij gelukig is maar ja ik vind Gustav en Tom toch het leukste dus


    (K)(K)[A]ngel(K)(K)


    you will be my forever and ever.....

    ik vind het vreemd dat iedereen daar zoon heel gedoe van maakt, de arme jonge weet het zelf waarschijnlijk niet eens meer zker... Als hij homo is zou ik dat wel (schaam op mij) erg vinden, odat hij dan NOG onbereikbaarder is, maar verder zou ik blij zijn voor hem als hij iemand gevonden heeft. Als dat een jongen is, mij best. Wat ik zeker niet wil is dat hij zich als hetero gaat voordoen, als hij homo is , dan moet hij er ook voor uitkome. Ik had zoon oom die pas op z'n 65 heeft toegegeve datie homo was, zat zijn vrouw daar me de 3 kindere... En als bill nu zegt dat hij niet homo is, dan is hij dat niet in mijn ogen. ^^

    tho'h al die dinges ik vin en blijf erbij bill is niet homo !! tenzij hij het zelf zegt ^_^ soms kan ik zo boos worre op mense die da zegge en ze dan homo-hotel ofzo noemen kan je ze nie af moei je dn met uw groep dagge grg naar luistrd ^_^ btw: ds nie bedoeld op de makr van dees forum :D "x

    (...) Als hij homo is zou ik dat wel (schaam op mij) erg vinden, odat hij dan NOG onbereikbaarder is,quote]

    Hij IS onbereikbaar -.-' Dus wat boeit het nou? Oke, het gevoel dat er nog een kans is, (valse hoop meer maar goed xD) is dan groter,

    Ik zou het niet erg vinden, maar wel raar xD
    *Na alle ontkenningen enzo..*

    Maar ik zie wel, als Billy trouwt, kom ik hier op terug x'D


    En trouwens, wie zijn wij om te beslissen dat hij gay is?

    Idd xD


    Sweet dreams will come true.

    ik denk dat ie geen gay is.,, anders geeft Bill 't wel toe,, zo is ie wel. Maar ALS ie 't is,, wat maakt 't dan uit? er zijn zoveel gay's...

    en om te zeggen "hij is gay" omdat ie make-up gebruikt,, vind ik helemaal dom.
    HALLO,, mag ie dat misschien zelf bepalen??!!en er zijn zoveel sterren die ook make-up gebruiken. Kijk naar kiss en Pete wentz van fall out boy. hij gebruikt toch ook make-up. en is hij gay? NEIN!!hij heeft met Jessica en ze is al in verwachting ö.O

    en als ie gay is maakt 't ook niets uit want dan blijft ie tóch nog de beste zanger en de lieve,knappe, sexy,mooi,melige,(enz.) JONGEN!!

    xxx Annissa

    ik denk dat ie geen gay is.,, anders geeft Bill 't wel toe,, zo is ie wel. Maar ALS ie 't is,, wat maakt 't dan uit? er zijn zoveel gay's...

    Jij kent Universal niet he? ^^ Dan schoppen ze hem er zo uit, serieus.

    toen ik net fan was dacht ik altijd dat hij niet gay was.. maar nu weet ik het echt niet meer.. ik ga niet lopen lullen dat hij gay is als hij dat zelf niet heeft toegegeven, en als hij gay zou zijn zou me dat helemaal niks uitmaken;) hij is dan tog nog steeds dezelfde persoon.


    <3

    (...)
    Jij kent Universal niet he? ^^ Dan schoppen ze hem er zo uit, serieus.


    Ja dúh tuurlijk doen ze dat,maar ik vind het wel laag¬¬


    Lalalalalalalala.

    Bill is géén gay. (:
    Geloof ik. ^^
    Tenzij het gastje het zélf bevestigd. x)