• Goedenmorgen,
    Aangezien er laatst een topic was over 'hangjongeren' vond ik het wel passend om dit te plaatsen. Zo zie je maar weer dat er niet alleen hangjongeren zijn, maar ook hangouderen. (en daarmee bedoel ik bejaarde mensen).

    Hangouderen.

    Misschien heb je het al gemerkt in je eigen omgeving. Er is namelijk een groeiend probleem met hangouderen. We zijn een tolerant volk, maar de slechte integratie van ouderen is duidelijk merkbaar.

    Twee winkelcentra hebben al een hang-verbod tegen de lastige hangouderen afgekondigd. Maar dat maakt ze niets uit. Van de ene stad gaan ze gewoon naar de andere. Als ze maar overlast kunnen veroorzaken.

    De beurt was nu aan Almere. De ouderen waren duidelijk veel te luidruchtig bezig in de McDonalds. En als je er iets van zegt, komen ze met smoezen als “Ja, ik moet wel hard praten, want de anderen zijn doof”. Ze werden resoluut de deur gewezen.

    De schuld ligt ook wel een beetje bij de overheid, want zij stimuleert dat ouderen steeds langer zelfstandig blijven wonen. Zo heb je natuurlijk geen enkele controle meer over ze.

    Jongeren zijn ook steeds vaker het doelwit van de hangouderen. Hoe vaak pakt een jongere (doodmoe van zijn lange dag) de bus om vervolgens zijn plaats weer af te staan aan een oudere. Terwijl de oudere de hele dag bij de kapper heeft gezeten.

    Het Nationaal Fonds Ouderenhulp vindt het opvallend dat de overheid wel investeert in hangplekken voor jongeren, maar niet in hangplekken voor ouderen. Nou dat komt omdat ouderen die hangplek toch alleen maar zouden vandaliseren.

    Update 8 november 16:00

    En vandaag al is McDonald’s gezwicht voor de groep van zo’n dertig ouderen. De fastfoodketen heeft zijn excuses aangeboden. De oudjes kunnen blijven komen en hoeven ook niet verspreid in het restaurant te zitten. De hanggroepbejaarden mogen nu weer plaats nemen op hun zogeheten vipplekken, vanwaar zij goed uitzicht hebben op het stadhuis, waar trouwende paartjes in en uit lopen
    .


    "I shut my eyes in order to see.'

    ok...xD
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whehehe -gaat strijk-


    Your make-up is terrible

    omg xD geniaal gewoon!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je heb wel gelijk.... 3 weke geleje had ik een zware gymles, ik was iets van 5 keer van 3 meter hoogte gevallen 1 keer op de grond en 4 keer op een mat.... maar ik was me fiets vergete. dus ik moest met de bus. dus ik zat eindelijk op een stoel, komt er zo'n oudje en zegt zo van:
    ''DAT IS MIJN PLEK!!!'' dus die buschauffeur zegt zo van:
    ''Sta maar op jij.'' GODVERDOMME! DAT MENS WOU GEWOON NIET OP EEN ANDERE STOEL GAAN ZITTEN!!! DE BUS WAS VOOR DE KWART GEVULD!!!!

    naamloosofzo schreef:
    Je heb wel gelijk.... 3 weke geleje had ik een zware gymles, ik was iets van 5 keer van 3 meter hoogte gevallen 1 keer op de grond en 4 keer op een mat.... maar ik was me fiets vergete. dus ik moest met de bus. dus ik zat eindelijk op een stoel, komt er zo'n oudje en zegt zo van:
    ''DAT IS MIJN PLEK!!!'' dus die buschauffeur zegt zo van:
    ''Sta maar op jij.'' GODVERDOMME! DAT MENS WOU GEWOON NIET OP EEN ANDERE STOEL GAAN ZITTEN!!! DE BUS WAS VOOR DE KWART GEVULD!!!!

    Shocking (6). Het is niet meer: 'Die jeugd van tegenwoordig', maar: 'Die ouderen van tegenwoordig'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.