• ...Heel klein stukje handdoek van Tom! Een vriendin van me heeft vorig jaar 4 Maart Toms' handdoek gevangen, samen met nog wat fans natuurlijk, waar door hij zoals te verwahten ik stukjes is gescheurd. En zij heeft een klein stukje! En omdat ze nu geen fan meer is mag ik die overkopen! :'D

    Alle ToHo fans, wees jaloers! :Y)


    Scream for mercy!

    Ik ga nu mijn mening zeggen en ik zeg het alvast: Néé ik ben níet jaloers.
    Ik vind het dom van jouw vriendin, maar ook dom van jou. Ik bedoel, jou laten betalen, zo'n iemand kun je geen vriendin noemen, maar waar in godsnaam slaat het op om ook nog echt wíllen betalen? Dat is best.. raar. Er zit heus geen spoor van Tom of weet ik veel wat op, dusja.


    -

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Jezus laat mij even blij wezen. God hé, zal ik ook ff jouw pret bederven -_-'


    Laat ik jou niet blij wezen dan?
    sorry hoor, ik kan er gewoon niet tegen dat een of ander mens andere probeert jaloers te maken?
    & als die dan nog in een redelijke situatie zat om jaloers te maken, oke.
    Maar wouw. ik ga quizlet jaloers proberen te maken met een of ander vies vuil ongewasse stukje handoek omdat dat aan de rest van Toms handoek zat.
    Jonge, je kan quizlet eerder jaloers maken als je ze in het echt ontmoet heb, foto met hun heb, en op die foto een handteking?
    Geloof me, dit gaat niet werken bij jou hoor.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Prodigy schreef:
    - Is niet jaloers. -
    Maar óverkopen? O.O
    Waarom geeft ze het je niet gewoon, like, jullie zijn toch vrienden. =='