• Paris was blijkbaar niet helemaal tevreden met haar Britt dus er komt een 2e seizoen van My New BFF schijnt het.

    Bron : Warmud

    als je geen engels kan vertaling volgt nog wel


    We can only learn to love by loving.

    Net zo als met Rock Of Love, dat gastje staat al denk ik drie (?) seizoenen in de progamma maar vind nooit de juiste (:


    Only losers can act the way you do

    Ja,
    paris Hilton My new British Best Friend.
    Haar BBF, want britten begrepen de afkorting BFF nietx']

    Ik dacht zelfs al dat de opnames waren afgerond van dit seizoen, of ze waren nog net bezig. Maar er zitten geen jongens bij. Want dat was nog in de tijd met Benji, en die wou niet dat jongens meededen.


    Get outta my head!

    jaa zo gaat het bij al die programma's, bij a shat at love whit tila tequila ook, en daar zijn nu egt teveel versie's van gemaakt mean. omygaash. maarja het blijft leuk om te kijken dus het is wel beter dat het steeds op nieuw komt.
    iloveit :$


    i know you'll be my paparazzi *

    was ook niet te verwachten kom op mensen dit hadden we allang kunnen verwachten net zoals a shot at love with tila


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dat was wel te verwachten ja, Tila heeft seizoen 3 alweer van a shot of love with tila... Dacht ik zo dus zal dit het ook wel krijgen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik had er al wat over gehoord, ik weet zeker dat na dit seizoen er een nummer 3 komt. :Y)


    -

    Jeuj :D
    We jammer van Britt ik mocht dr wel.

    xCharity schreef:
    jaa zo gaat het bij al die programma's, bij a shat at love whit tila tequila ook, en daar zijn nu egt teveel versie's van gemaakt mean. omygaash. maarja het blijft leuk om te kijken dus het is wel beter dat het steeds op nieuw komt.
    iloveit :$

    Uhu, indeed. Die series zijn geweldig, ze mogen van mij wel 100x herhaalt worden. Al gaat het bij Tila nu vervelen. =='


    Elegance is refusal.

    Gelukkig. Rond die tijd zijn er kutprogramma's en ik hou van dat programma. :'D


    -

    Noooooh, ik vond die ene wel gaaf :8.


    I recycle my thoughts.