• Ik weet niet wat me bezielde, maar ik ben gisteren gaan roepen en schreeuwen in het huis dat het geen naam had. Vroeg mijn moeder of ik wou stoppen. En natuurlijk wou ik niet, ging mijn moeder me bijna slaan. ;o Weljaa, ik had wel een reden hoor dat ik stond te roepen. En een zeer grote reden.
    'Ik was tot over mijn oren verliefd op glenn een jongen van de jeugdbeweging. En hij vertelde me ook dat hij op me was. Hij stuurde me steeds dat hij me graag ziet en dat hij niet zou kunnen verder leven zonder me, en zo van dingen. Nu hoor ik van een vriendin dat hij samen met haar naar huis is gefiets en haar heeft gekust... '


    It even took me by surprise

    Heeel veel sterkte!

    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.

    Prodigy schreef:
    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    In de vakantie kreeg ik een klap in mn gezicht, maar dat was omdat ik mn ex kuste..:P

    whoa, dats kut. o_x
    maar je moet het idd aan hem zelf vragen!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omgoshi ö!
    ik haat die jongen


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Prodigy schreef:
    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Prodigy schreef:
    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.

    Prodigy schreef:
    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.


    None but ourselves can free our minds.

    Jongens, niet te vertrouwen. (cat)
    Wist je dat 7 op de 10 mannen vreemdgaan? [/ergens had gelezen]

    Like, het motto voor het nieuwe jaar was voor de meeste mensen 'minder vreemdgaan' ._.

    Prodigy schreef:
    Dat is heel kut voor je, maar dan moet je er met hem over praten. Wie weet liegt die vriendin wel, je moet het van hém horen.

    Ik wil Jolien ook Quote ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Cherished schreef:
    Jongens, niet te vertrouwen. (cat)
    Wist je dat 7 op de 10 mannen vreemdgaan? [/ergens had gelezen]

    Like, het motto voor het nieuwe jaar was voor de meeste mensen 'minder vreemdgaan' ._.

    Meisjes even goed hoor =p
    Alleen die hebben meestal een slim bedacht plan op voorhand en een perfect excuus, of ze doen het geniepig =p


    Niet geschoten is altijd mis..