• Om wraak te nemen op iemand? Uit eigen ervaringen weet ik dat ik zelf heel ver ga,en ik een echte bitch daar in ben ^^, maar hoever gaan jullie nu ? ö Vroeg ik me gewoon af om te weten of ik niet een beetje te ver ben gegaan ^^

    Wraak nemen heb ik nooit echt gedaan. Niet dat ik me kan herinneren tenminste. Ik heb wel verschillende duivelse plannen gehad maar die bleven alleen in mijn hoofd.
    Als ik iemand echt niet moet merken ze het vanwelf wel op een andere manier.


    No growth of the heart is ever a waste

    xSTARGIRL schreef:
    Ik ga heel ver.
    Toen ik 7 was heb ik iemand die mijn 'vriendje' had afgepakt een brief geschreven waarin ik d'r helemaal verrot schold enzo. Natuurlijk kwam dat uit, maar ja.

    Is nog niet zo heel erg x)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Is nog niet zo heel erg x)
    Hangt er vanaf met wat je het vergelijkt. En naar welke drama queen je het stuurt xd


    Sweet dreams will come true.

    het ligt eraan wat diegene gedaan heeft,
    maar meestal nooit.

    in mijn fantasie zou ik diegene dan wel vermoorden, denk ik. in real life alleen maar ontlopen of grote bek geven :')


    Doushite kimi wo suki ni natte shimattan darou?

    xSTARGIRL schreef:
    (...)Hangt er vanaf met wat je het vergelijkt. En naar welke drama queen je het stuurt xd

    Wel vergelijk het met dit: Ik wouw wraak nemen op een jongen die gewoon erge dingen had gedaan met mij en mij helemaal had gebroken (lang verhaal,ga ik nu niet vertellen)! Kreeg ik het geweldige idee,samen met een vriendin. Zijn beste vriend op msn te hacken. Is het mij gelukt. Had die jongen waar ik wraak op ging nemen een lief. Ging ik dus zeggen op de msn van die beste vriend: "Zeg eens tegen je vriendin dat ze me gerust moet laten en stoppen met van die liefde sms'jes naar mij te sturen,ik word er gek van" mhhh,toen kon je wel raden wat er gebeurde met die jongen waar ik wraak op wouw zeker ? (:

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Wel vergelijk het met dit: Ik wouw wraak nemen op een jongen die gewoon erge dingen had gedaan met mij en mij helemaal had gebroken (lang verhaal,ga ik nu niet vertellen)! Kreeg ik het geweldige idee,samen met een vriendin. Zijn beste vriend op msn te hacken. Is het mij gelukt. Had die jongen waar ik wraak op ging nemen een lief. Ging ik dus zeggen op de msn van die beste vriend: "Zeg eens tegen je vriendin dat ze me gerust moet laten en stoppen met van die liefde sms'jes naar mij te sturen,ik word er gek van" mhhh,toen kon je wel raden wat er gebeurde met die jongen waar ik wraak op wouw zeker ? (:
    Whaha xd. Das echt evil :')


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    (...)Whaha xd. Das echt evil :')

    Het grappige is. Die zijn er nog altijd niet achter dat ik het was. (:

    Ik neem meestal geen wraak.
    Ik laat hen gewoon zitten, en hoop dat ze op een regenachtige dag verdrinken in hun ego :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Wel vergelijk het met dit: Ik wouw wraak nemen op een jongen die gewoon erge dingen had gedaan met mij en mij helemaal had gebroken (lang verhaal,ga ik nu niet vertellen)! Kreeg ik het geweldige idee,samen met een vriendin. Zijn beste vriend op msn te hacken. Is het mij gelukt. Had die jongen waar ik wraak op ging nemen een lief. Ging ik dus zeggen op de msn van die beste vriend: "Zeg eens tegen je vriendin dat ze me gerust moet laten en stoppen met van die liefde sms'jes naar mij te sturen,ik word er gek van" mhhh,toen kon je wel raden wat er gebeurde met die jongen waar ik wraak op wouw zeker ? (:


    Dat is like, zo evil (in mijn ogen dan).
    Maar het heeft wel gewerkt x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Het grappige is. Die zijn er nog altijd niet achter dat ik het was. (:
    Whahaa -ligt hier dubbel-


    Sweet dreams will come true.

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Dat is like, zo evil (in mijn ogen dan).
    Maar het heeft wel gewerkt x')

    Het grappige was dan nog. Dat ik van die ene jongen dat ik heb gehackt een bericht kreeg: voeg mijn nieuw email adres toe,mijn ander is gehackt. (:

    Ik steek mijn tijd daar niet eens in. En eerlijk gezegd, ik heb nog nooit wraak willen/moeten nemen op iemand.


    -

    Hangt er van af wat ze deed. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga die persoon gewoon negeren, anders maak ik me mezelf daar toch teveel kwaad in.


    Live for something or die for nothing