• De stelling van vandaag luidt:
    De zomervakantie is te lang.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Kweeni, kvind da het goe is zoals tis...

    Ik vind de zomervakantie wel goed zo. Zes weken is eigenlijk precies wat ik nodig heb om even goed te relaxen en even huiswerk, leerwerk en m'n hersenen te vergeten. De eerste week ben ik nog gespannen en word ik 's ochtends nog om zeven uur wakker. In de tweede week begin in wat te ontspannen en slaap ik lekker lang uit. De derde en vierde week ben ik erg actief, ik doe leuke dingen met mijn familie. In de vijfde week begin ik wat rustiger aan te doen en geniet ik gewoon van de rust en vrijheid. In de laatste week ga ik alvast iets vroeger naar bed en sta ik niet meer om 10 uur op, zodat ik alvast kan wennen aan het school-ritme. Zes weken is gewoon een perfecte lengte voor mij.


    Whatever our souls are made of, his and mine are the same. - Emily Brontë

    nee acht weken is goed thank you


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het eigenlijk prima zo :)


    We're all like a snowflake, different in our own beautiful way

    BeautifulLyrics schreef:
    Ik vind de zomervakantie wel goed zo. Zes weken is eigenlijk precies wat ik nodig heb om even goed te relaxen en even huiswerk, leerwerk en m'n hersenen te vergeten. De eerste week ben ik nog gespannen en word ik 's ochtends nog om zeven uur wakker. In de tweede week begin in wat te ontspannen en slaap ik lekker lang uit. De derde en vierde week ben ik erg actief, ik doe leuke dingen met mijn familie. In de vijfde week begin ik wat rustiger aan te doen en geniet ik gewoon van de rust en vrijheid. In de laatste week ga ik alvast iets vroeger naar bed en sta ik niet meer om 10 uur op, zodat ik alvast kan wennen aan het school-ritme. Zes weken is gewoon een perfecte lengte voor mij.


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Kan niet lang genoeg zijn. :Y)

    Ik vind het wel oké.

    Anderen vinden dat hij nog langer moet worden. Een meisje uit mijn klas, Isabel, heeft een brief naar de Minister van Onderwijs gestuurd. Ze kreeg ook antwoord, en op het moment wordt het overwogen.

    Isabel heeft in die brief ook argumenten en alles gegeven. Ze heeft nog een brief gestuurd.
    Nu wacht ze op antwoord.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nee hij is te kort.


    Love your life because your life is what you have to give ~ Tom Hiddleston

    Tijd vliegt hoor O.o´´


    You dare to gaze upon me?

    Zeker niet veel te kort juist !


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Haha. Had je maar zomervakantie na je studie. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Te kort juist!


    ~Bebe

    Nou nee absoluut niet, als hij 2 weken langer was geweest: no problem, dan kwam het allemaal nog beter uit. Dan was het 2,5 week op vakantie, 2,5 week werken en nog 3 weken vakantie, zou veel beter zijn


    take risks

    Ik vind hem wel goed zo


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream