• Dat is het begin van mijn nieuwe serie.
    Jodie is 16 jaar, en op de dag dat zij een slaapfeestje gaf waar 6 vriendinnen en 2 vrienden aanwezig waren, gebeurde er iets. Ze zagen een reclamespotje op de TV:
    ‘Bel 0909 1362 als je zin hebt in wat lekkere variatie!’
    Jodie en haar vrienden waren al wat aangeschoten vanwege de drank die ze hadden genomen en Jodie twijfelde niet; ze ging dat nummer bellen. Dat was het moment waarna haar hele leven veranderde.. Zo begon het stalken, want het telefoonnummer was niet écht iets waar ze op hoopte: Iets grappigs. Integendeel zelfs..

    Ik zoek een titel. 8-)


    -

    Gewoon de titel van dit forum? Bel 0909 1362! Die vind ik leuk!


    Never run out of reasons to smile...

    Verander Bel In Call en je hebt een titel, of One phone call can change my life. En nu mag je hem zelf in goed engels gaan zetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    cool. x3

    en doe gewoon Bel 0909 1362


    We can only learn to love by loving.

    Decoy schreef:
    Verander Bel In Call en je hebt een titel, of One phone call can change my life. En nu mag je hem zelf in goed engels gaan zetten.


    Ja dat met 'call' is ook wel leuk.
    Die zin is toch gewoon goed engels? (;


    -

    Invisible Collision?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Ja dat met 'call' is ook wel leuk.
    Die zin is toch gewoon goed engels? (;

    Oké, en geen idee ik ben zeer slecht in engels. Maar ik dacht van wel maar meestal is hij fout. ;) Maar succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gwn ; Call 0909 1362


    Sometimes it's best not to care.

    Decoy schreef:
    (...)
    Oké, en geen idee ik ben zeer slecht in engels. Maar ik dacht van wel maar meestal is hij fout. ;) Maar succes.


    Dankje. ^^


    -

    KillerTeddy schreef:
    Gwn ; Call 0909 1362


    Maar dat word dan wel ingewikkeld met die cijfers.. Nouja. Ik weet het nog niet. (:


    -

    Call 0909 1362.
    En dan kun je gewoon zetten in je titel; Part one.
    enzo.

    Call 0909 1362


    All was well.

    Wanneer is hij er? ik ga lezen 8)


    All was well.

    KillerTeddy schreef:
    Gwn ; Call 0909 1362

    Call en dan je nummer
    En stalken is echt niet leuk ;x kan je me laten weten wanneer hij er is? Wil dat wel eens lezen (;

    Ik zal de link in het topic plaatsen zodra ik klaar ben, en ik ga er nu aan beginnen. :')


    -