• De regel luidt: Geen seksistische usernamen meer.

    Dit topic is bedoeld om je mening te geven. D.m.v. jouw mening zal de regel zeker niet veranderd worden. Dit hier is vooral bedoeld om erover te vertellen wat je vindt. Overigens mag je hier ook onzin lullen, als je dat gezelliger vindt.


    Life is hard and then we die

    is dit niet een beetje zelf de ruzie opzoeken:X?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb er niets op tegen dat die regel ingevoerd wordt. Al had ik ook nooit last van die namen. Maar ik begrijp het wel dat de moderators die namen weg willen, zij staan like, voor ons in enzo. Wat zou jij vinden als je tien-jarig dochtertje heel de tijd op namen zoals dick, sex, anus, etc stootten? Ik zou het helemaal niet leuk vinden. Sterker, waarschijnlijk zou ik een verbod op die site zetten.
    Hoe streng het ook klinkt, tien jaar is niet de leeftijd om met zo'n dingen geconfronteerd te moeten worden.

    Geweldig, echt belachelijk van die seksistische usernames.
    Snap niet waarom mensen dat verder nou doen.. maarja.


    Mew <3

    Geke schreef:
    is dit niet een beetje zelf de ruzie opzoeken:X?
    Zo ben ik niet meid, dan schat je me echt verkeerd in ;)


    Life is hard and then we die

    Prodigy schreef:
    Ik heb er niets op tegen dat die regel ingevoerd wordt. Al had ik ook nooit last van die namen. Maar ik begrijp het wel dat de moderators die namen weg willen, zij staan like, voor ons in enzo. Wat zou jij vinden als je tien-jarig dochtertje heel de tijd op namen zoals dick, sex, anus, etc stootten? Ik zou het helemaal niet leuk vinden. Sterker, waarschijnlijk zou ik een verbod op die site zetten.
    Hoe streng het ook klinkt, tien jaar is niet de leeftijd om met zo'n dingen geconfronteerd te moeten worden.

    Ja índerdaad. Leuk als door dat mensen persé zoon naam moeten kinderen niet meer op mogen.. =/


    Mew <3

    Geke schreef:
    is dit niet een beetje zelf de ruzie opzoeken:X?

    Dit vind ik niet, je mag toch zeker je mening geven. En in het officiele topic loopt het toch uit de hand, dus kan dat beter hier gebeuren, aangezien ze dat andere topic niet zomaar kunnen sluiten.

    Prodigy schreef:
    Ik heb er niets op tegen dat die regel ingevoerd wordt. Al had ik ook nooit last van die namen. Maar ik begrijp het wel dat de moderators die namen weg willen, zij staan like, voor ons in enzo. Wat zou jij vinden als je tien-jarig dochtertje heel de tijd op namen zoals dick, sex, anus, etc stootten? Ik zou het helemaal niet leuk vinden. Sterker, waarschijnlijk zou ik een verbod op die site zetten.
    Hoe streng het ook klinkt, tien jaar is niet de leeftijd om met zo'n dingen geconfronteerd te moeten worden.
    Jup, dat is waar :D!


    Life is hard and then we die

    Mijn naam zou dan ook sexistisch zijn, maar ja. Mijn naam is zeg maar door een vriendin bedacht. Zij vond het best wel bij degene die ik als idool heb passen, maar als ie veranderd zou moeten worden zou ik hem wel veranderen, ookal zou ik het jammer vinden van mijn naam.


    I'm your bitch [:

    Geke schreef:
    is dit niet een beetje zelf de ruzie opzoeken:X?

    tot zolang iedereen op een normale manier zijn mening geeft en niet gaat beginnen discussiëren over de regel, zal er geen ruzie van komen :p