• Beste Quizletters.

    Wij de mods van Quizlet zien de laatste tijd veel seksistische usernamen verschijnen. Het lijkt wel of we tegenwoordig hier een wedstrijd houden wie de meest seksistische usernaam heeft. Dus bij deze hebben de mods besloten de seksistische usernamen afteschaffen, de betreffende users krijgen vanzelf een pb bericht om hun naam zo spoedig mogelijk te veranderen.


    Je merkt vanzelf wel of je erbij hoort of niet. Verder geen discussie over wel of niet. Wij, en wij alleen, bepalen of een naam te ver gaat.

    Andere topic gesloten.

    Geen gespam hier.

    again: ik stoor me er niet aan maar als de rest dat wel doet vind ik het goed van jullie dat deze regel is ingesteld. (nerd)


    -

    LotteLampje schreef:
    Nogsteeds vind ik anus meer grappig dan dat het funzig is. maarja x'D Dat is dan mijn humor.

    Agh, mijn naam verdwijnt morgen van Quizlet^^
    Ik verander hem :'D


    -

    Ik neem 'Losahs' en ik vind juloe ronduit belachelijk dat ik zelfs 'discostick' niet mag nemen. Ik ben een eigen-mening-verkondiger en dat mag, toch ? :9~


    All was well.

    BarbiesDICK schreef:
    Ik neem 'Losahs' en ik vind juloe ronduit belachelijk dat ik zelfs 'discostick' niet mag nemen. Ik ben een eigen-mening-verkondiger en dat mag, toch ? :9~

    Misschien, maar je was zo provocerend bezig.

    viedeogame schreef:
    again: ik stoor me er niet aan maar als de rest dat wel doet vind ik het goed van jullie dat deze regel is ingesteld. (nerd)

    Ik ben om eerlijk te zijn blij met deze regel (kikixavril) mijn dochtertje van 9 kwam soms aan mij vragen wat die naam betekend dus fijn dat jullie er nu op letten.


    muziek altijd overal

    barbara schreef:
    Ik ben om eerlijk te zijn blij met deze regel (kikixavril) mijn dochtertje van 9 kwam soms aan mij vragen wat die naam betekend dus fijn dat jullie er nu op letten.


    En dat is dus ook een reden ^^
    Omdat sommige kinderen de betekenis zal vragen van sommige usernames. niet alle kinderen, zoals ik al een paar mensen hier heb horen zeggen, maar wel een paar! En daarom ook deze regel.

    Gelukkig bent u blij met deze regel. :-)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    BarbiesDICK schreef:
    Ik neem 'Losahs' en ik vind juloe ronduit belachelijk dat ik zelfs 'discostick' niet mag nemen. Ik ben een eigen-mening-verkondiger en dat mag, toch ? :9~


    Mag je niet eens discostick? O.O Mweh, ik zie daar echt geen funzig woord in staan, of ligt dat aan mij?
    En wat nou als iemand als username Funzig neemt? x]


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Mag je niet eens discostick? O.O Mweh, ik zie daar echt geen funzig woord in staan, of ligt dat aan mij?
    En wat nou als iemand als username Funzig neemt? x]


    Die is leuk x) Die wou iemand eigenlijk moeten nemen xD maar ik zie indd niet in wat er mis is met discostick, of je moeten over bij woord stick gaan doordenken ofzo maar goed dan doen die kinderen het zelf.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Renée dat zou niet eerlijk zijn tegenover de andere. - Niet omdat ik de user niet mag, maar dan kan iedereen zo een smoes/reden verzinnen om hun naam te mogen blijven houden. Dan hou je die namen alsnog. We moeten consucent(?) zijn.
    Het moet consequent zijn. En idd, je hebt gelijk dat we haar dan voortrekken als we het zouden doen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien een domme vraag maar mag toy er wel in staan :)

    KimxBill schreef:
    Misschien een domme vraag maar mag toy er wel in staan :)


    Ja dat mag


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    KimxBill schreef:
    Misschien een domme vraag maar mag toy er wel in staan :)

    Toy heeft niet meteen een seksistische betekenis. (Of wel? :'D)
    Toy mag er volgens mij gewoon in blijven. ;)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Toy heeft niet meteen een seksistische betekenis. (Of wel? :'D)
    Toy mag er volgens mij gewoon in blijven. ;)



    misschien wel als je bijv xGeorgToy heet is de vertaling xGeorgspeeltje

    oke ik zal me naam weer veranderen
    dat is pas op 1 juni geloof ik
    dan verander ik hem eerder gaat niet volgend's mij.

    soryyy


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.