• Vind je Bill kaulitz knap of juist helemaal niet?

    hey,
    bill= lekker, hot, cool. btw.hij is gewoon alles wat een meisje zich kan wensen.

    aaaaaaaaaaaaahhh
    *kwijl* *kwijl*
    haha mazzel

    Jenny

    hey,
    bill= lekker, hot, cool. btw.hij is gewoon alles wat een meisje zich kan wensen.

    aaaaaaaaaaaaahhh
    *kwijl* *kwijl*
    haha mazzel

    Jenny

    PERFECTIIEEJJ!! <33 (H)(H)
    alls wat ik ooit in een jongen wou! (A)

    Ik vind m helemaal super!!(H)

    hey,
    bill= lekker, hot, cool. btw.hij is gewoon alles wat een meisje zich kan wensen.

    aaaaaaaaaaaaahhh
    *kwijl* *kwijl*
    haha mazzel

    Jenny


    Ben ik het mee eens ! :D(H):P

    Niks mis mee


    Nee niks!

    hij is super mooi ma weet ge ik heb tom zijn email adres kei cool echt waar (H)(K)


    BILL is SUPR OVER KNAP <3

    en btw;; ik denk zelfs niet dat tom of bill msn hebben:).. die hebben daar geen tijd voor denk ik,, alsj logisch nadenkt;; ze zen nu al 18! ze gaan heus hun tijd niet besteden aan msn enzo! ze repetere,eten,slapen,treden op, en in hun vrije tijd gaan ze zekr niet op de pc zitten denk ik!^^

    BILL IS ECHT OVERMOOI(H)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    BILL is just perfect

    Bill....*zucht* geen woorden voor, niemand kan beschrijven met woorden wat er juist zo sexy en stoer/knap aan Bill is....(flower)(H)

    Hij is gewoon té knap voor deze wereld. Niemand kan zijn schoonheid aan. En dan is er ook nog een tweelingbroer van :O

    bill is knap .................................................................................... maar zijn twin brother is knapper (flower):P:D mah bill is ook vetty cool (cool)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik bedoelde vett hoor nj vetty xD eigenlijk wel melig woord he vetty :P


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    gewoon helemaal te gek!!!!!!:$(H)(H)
    XxX

    BiLL is superrr HOT (H) .x.x.*

    hij is heeeeeeel knap (L) tom trouwens oook