• Ja. Bij theater en musical, zit een meisje, en haar mobiel was vandaag gestolen. En ja, dat gebeurt wel vaker, maar ze had daar een foto op staan, van haar en een vriendin, en die vriendin had dus een eind aan haar leven gemaakt, en die foto was alles wat ze nog van haar had, op een armband naast. Ze moest dus helemaal huilen, en alsnog gaf die gene, die die mobiel stal, hem niet terug, te laf om het toe te geven.

    Marlboro schreef:
    (...)Uhuh, veel stelen mobiels op onze school, dat is erg, oke. Maar als iemand huilend in de klas verteld, waar de dief bij zou moeten zitten, dat er een foto van een vriendin op staat die zelfmoord heeft gepleegt, en ze hem dan nog niet terug krijgt. Daar sta ik van verbaast.
    Als je het lef hebt om een mobiel te stelen, heb dan ook het lef het toe te geven.

    Egocentrische [...]lijer.
    Ja, zo denk ik over zulke mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg zo erg
    Misschien domme vraag maar dit is toch niet echt gebeurd he ?
    Anders hoop ik echt dat die man die mobiel terug geeft

    die gast moet gesneuveld worden, klaar. Man, mensen kunnen tegenwoordig mobieltjes voor 15 euro kopen! Damnzooi.


    we've only said goodbye with words

    zo lullig.

    arm meisje


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    BabyxDjx schreef:
    Omg zo erg
    Misschien domme vraag maar dit is toch niet echt gebeurd he ?
    Anders hoop ik echt dat die man die mobiel terug geeft
    Tuurlijk is dat gebeurd.
    Waarom zou je daar over liegen? En wie zegt dat het een man was? Er komen geen 'mannen' ons lokaal in, behalve onze docent, maar die is juist aan het uitzoeken wie het heeft gedaan. Sowieso, we denken dat een meisje het heeft gedaan, aangezien ze erg stil was, en steeds maar bleef vragen wie het gedaan zou hebben, en wat we zouden doen als we erachter kwamen wie het deed, ect, maar niets is zeker.

    Dat vind ik echt zielig. Ik vind die straf die ze hem/haar willen geven echt goed! Doe hem liever van school af, dit is iemand gewoon kapot maken. Ik hoop so dat ze hem terug krijgt!!!


    I'm your bitch [:

    Wow dat is echt erg.
    Misschien moet ze dat gaan melden ook.
    Dat die gozer of wie dan ook hem maar snel terug geeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OMG dat vind ik zo zielig en gemeen :(

    Wat een ongelofelijke klote streek o.o
    Weet je wie hem heeft gestolen? .. Als ze hem dan alsnog een keer terug krijgt zal ik als ik haar was die gene alle hoeken van de school laten zien...

    Als dat meisje nou naar dr eigen nummer belt dan? Misschien gaat hij dan wel over? .. weetje, je kan ook naar de politie gaan aangeven dat iemand haar mobiel heeft gestolen en de politie kan dat nummer dan blokeren.. Misschien dat het niet veel helpt, maar dan kan degene niet kloten met de mobiel.

    das egt heel erg :O:O
    zielig
    xxx


    /

    Dat is echt respectloos.
    Welke randebiel doet nou zoiets?
    Sorry vor mijn taalgebruik maar als ik mijn mobiel die ook gestolen is terug zou hebben, ik zou allebei zijn benen breken. -Heeft een zelfde soort situatie meegemaakt maar dan met filmpjes-


    We'll still love each other, forever and always. <3