• Haaii

    Ik ga een nieuwe Quiz beginnen [Again]
    Maar ik heb een probleem.

    Rose [DamnRoses] heeft weer fantastisch goede titels voor me bedacht en nu kan ik niet kiezen.
    Willen jullie dat voor mij ff doen (A)

    hier een stukje uit het verhaal, dat maakt het misschien makkelijker

    "Haai, ik ben Axélle en ik ben 14 jaartjes jong. Ik heb lange zwarte haren en grijs/blauwe ogen en ben niet echt slank. Ik ben eerder aan de dikke kant. Daardood word ik nogal veel uitgescholden maar gelukkig heb ik nog 'n beste vriendin Alicia die er altijd voor me is. Alicia en ik zijn samen echt dol op zot doen en Tokio Hotel. Zij is meer voor Tom en ik dan weer meer voor Bill. Altijd als ze hier in België zijn gaan we er naartoe en ook stiekem proberen we soms binnen te sluipen langs de VIP-deur. Natuurlijk lukt dat niet en worden we helemaal achteraan geplaats maar meestal hebben we dan toch nog goede plaatsen. Hoe dat komt? Wel, we steken altijd voor en als we niet in het eerste vak staan liegen we dat we ons kleine zusje verloren hebben en dat ze in het eerste vak staat. En dat lukt dan meestal wel. Soms ben ik vrij ongelukkig en dat zal je verwonderen want zo slecht is mijn leven niet, zou je denken. Maar toch. Ik voel me echt té dik maar Alicia zegt altyd dat het niet zo is en dat ik goed ben voor m'n leeftyd. Maar toch...

    En dit zijn de titels :
    They call me fat and I think I am.
    Fat Girl, Tryin' to Get A Celebrity
    I Feel Fat But My Friends Say I'm Not.


    Alvast thanx om te kiezen ;)

    xxxx(H)

    Die is wel goed :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar de welke?

    links of rechts?

    Rechtse x] x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Humm

    Maar ik heb al gekozen en het is de linkse geworden xD

    ik vind ze allemaal goede:|

    Humm

    Maar ik heb al gekozen en het is de linkse geworden xD

    xD Okey dan


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    E ik heb een man gevonden xD

    Fat Girl, Tryin' to Get A Celebrity

    Die was het leukst:$


    ok