• Gisteren hadden wij eindwerk voor school en ieder groepje moest een subcultuur voorstellen. Toen had er een groepje gekozen voor de breezers, dat is een subcultuur waar meisjes met de jongens seks hebben voor dan twee breezers, of ik zeg maar iets. In het woordenboek zoek je maar is op 'breezersletje'. Maar die groep had dus een breezer meegenomen om aan iedereen een slok te laten proeven en ik ben nu al helemaal verslaafd aan die drank, vooral de peach is heerlijk :9~


    All was well.

    logisch, het is ook lekker. :')


    -

    Mwhehe alcoholist. Je kan altijd hun de schuld scheven (A)


    Your make-up is terrible

    Whaha alcoholist! :Y)
    Ik wil dat ook eens proeven... :9~


    -

    breezerliefde <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    breezer is idd erg lekker alleen je moet het niet teveel drinken


    Hated by many, confronted by none!

    Is lekkeur ! :9~
    Berenburg ook (A).
    alleen drink ik dat niet zo snel meer, want ik ben 'n keer knock-out gegaan door teveel berenburg :X


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Het is zeker lkkr ^^
    *neemt grote slok uit een fles breezer lime*
    jmmr da het net limonade is want daardoor drinke de meeste kleintjes al snel te veel..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik hab op mn 12e eens een breezer in 1 x opgedronken xD ik wist niet dat er alcohol in zat :X

    Het prikt teveel (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan net zo goed een goede limonade met prik zoeken xP Ik proef het verschil namelijkk niet xP Ik lus zowiezo geen prik :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik vond toen ik 12 was breezer helemaal geweldig maar nu vind ik het dus echt niet lekker meer sinds ik de sterkere dranken heb uitgeprobeerd! (A)

    net zoals Smirnoff Ice dat vond ik ook helemaal geweldig en nu oowk niet meer x'D

    neeeh geef mij maar Malibu, Safari, Passoa en Bailey's! :Y)


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    ik vond toen ik 12 was breezer helemaal geweldig maar nu vind ik het dus echt niet lekker meer sinds ik de sterkere dranken heb uitgeprobeerd! (A)

    net zoals Smirnoff Ice dat vond ik ook helemaal geweldig en nu oowk niet meer x'D

    neeeh geef mij maar Malibu, Safari, Passoa en Bailey's! :Y)


    AGREEEE
    Malibu (elke Zaterdag aangeschoten) Safari (gewoon liefde) Passoa (door de weeks heerlijk) Baileys (met ijsklontjes is het echt lekker) Pisang ook jonge hmmmm, Smirnoff-Ice, elk tussenuur dat ik heb eigenlijk wel een blikje :$
    Of een zelfuitgevonden mix: piñacolada met cola en melk. Dát is lekker. Of Blue Curaçao met 7-Up.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja. Vroeger was het voor mij ook de heletijd breezer. Nu is het el pico, BIEER!! Dommelsch x'D, meer van die sterke shit. FLUGEL. dat is ook tiefus lekker.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Breezersletje,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe moet dat toch met de jeugd tegenwoordig :(
    Met al hun beschadigde hersentjes.
    Gaat niet goed hoor zo met de jeugd xD

    P.s. Ik drink dus niet :X Wel water enzo hoor..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.