• Howdy,
    wie gaat er naar Walibi eind Juni, op de 30e of 23e? Ik ga dan met de 1e klassers daar naar toe, maar mijn bff gaat niet mee. Dus dan ben ik alleen en tsja ik ben nog nooit in dat park geweest, maar ik kan helemaal niet met mijn klas overweg. Dus wou ik vragen wie er dan ook naar Walibi, in Flevoland (NLxD), gaat? Als ik de precieze datum weet zal ik het zeggen, want het zou leuk zijn om elkaar daar te meten en ik niet helemaal alleen door dat grote park heen loop helemaal verdwaald :(

    XX Lu


    I'm your bitch [:

    walibi is helemaal geweldig.
    ik ben vorige week dinsdag geweest. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga op 30 juni naar walibi XD


    I build a house for your bones!

    Gvdddd. Ik wil oooowwwk! o,o Ik ga met mijn klas naar Slagharen toe ..

    Joehoeee <,<

    Walibi is leuk ik woon daar heel dicht bij. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Walibi is leuk ik woon daar heel dicht bij. (nerd)

    - jaloers - (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Decoy schreef:
    Walibi is leuk ik woon daar heel dicht bij. (nerd)


    ik ook xD

    xRingFrei schreef:
    (...)

    ik ook xD

    Je woont toch niet ook in Dronten hè? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga 3 juli met mijn klas naar de Efteling:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Decoy schreef:
    (...)
    Je woont toch niet ook in Dronten hè? (cat)



    Nee ik woon in Epe in gelderland en bij ons ben je in een half uur bij walibi world :Y)

    xRingFrei schreef:
    (...)


    Nee ik woon in Epe in gelderland en bij ons ben je in een half uur bij walibi world :Y)

    Daar rij ik best vaak doorheen ik ben met 10 à 15 minuten of minder er wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga 13juni naar walibi. Met de bowlingvereniging:Y). En met halloween weeer! =D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Gatverdamme, hier word ik zo ziek van.
    Is ze helemaal blij als ze de titel ziet, én ik heb een abonnement, dan lees ik dat het in NL is. ><
    Waarom nooit meetings in België?
    Oké, kan jij niets aan doen, maar aargh.

    xFantasy schreef:
    Gatverdamme, hier word ik zo ziek van.
    Is ze helemaal blij als ze de titel ziet, én ik heb een abonnement, dan lees ik dat het in NL is. ><
    Waarom nooit meetings in België?
    Oké, kan jij niets aan doen, maar aargh.


    Sorry:X Maar het is voor ons moeilijk om naar België te gaan als we in het noorden van Nederland wonen xD Maar ik weet nog niet de preciese datum hier voor, het is ergens eind juni. Maar ik ben helemaal alleen en het zou me echt leuk lijken als ik met mensen in het park om zou kunnen gaan van quizlet. Dan voel ik me toch veiliger dan mijn eigen klas. Die dumpt mij toch ergens in een attractie en gaat er zelf vandoor :( Zo onaardig zijn ze wel


    I'm your bitch [:

    ik woon er zowat naast :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Volgens mij ga ik op de 29e naar Walibi :Y) Als ik het goed heb xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle