• Ik heb hem hervat en er staan weer nieuwe delen online.

    http://www.quizlet.nl/stories/1227/the-other-side-of-the-story/

    Ja, dit is een Story, een verhaaltje op het eerste gezicht.
    Een gereconstrueerd levensverhaal van de tweeling van Tokio Hotel.

    Maar anders als andere verhalen, geeft dit verhaal je inzicht in dingen die je als fan misschien over het hoofd had gezien. Overtuigt je misschien van hetgene wat er geschreven is tegenover hetgene wat ons zo wordt opgedrongen.

    Lees en oordeel zelf.



    klik

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 23:37 ]

    Ik ga lezen, omdat ik als fan wil weten wat ik altijd over het hoofd heb gezien. Ik baal van mezelf dat ik het zo heb kunnen zien...


    -

    Selfdestruct schreef:
    Ik ga lezen, omdat ik als fan wil weten wat ik altijd over het hoofd heb gezien. Ik baal van mezelf dat ik het zo heb kunnen zien...

    Graag, ik wil niemand dwingen maar lezers zoals jij, die het uit zichzelf willen lezen.
    Dankjewel ^^

    Ik ook lezen, verveel me toch. XD


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    Ik ook lezen, verveel me toch. XD

    Haha ja dat kan ook x'D
    Dankjewel. :P

    Cherished schreef:
    (...)
    Graag, ik wil niemand dwingen maar lezers zoals jij, die het uit zichzelf willen lezen.
    Dankjewel ^^

    Graag gedaan hoor,
    Ik vind hem trouwens wonderschoon. Weetje dat ik het stiekem niet leuk vind om ze zo te bekijken. O gosh, hoe hb ik ooit zo hyperactief kut fannetje kunnen zijn -.-


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Graag gedaan hoor,
    Ik vind hem trouwens wonderschoon. Weetje dat ik het stiekem niet leuk vind om ze zo te bekijken. O gosh, hoe hb ik ooit zo hyperactief kut fannetje kunnen zijn -.-

    Dankjewel ^^
    Hm misschien is het niet leuk, maar wel realistischer dan de meeste, sorry, lovestories hier. In mijn ogen en daarnaast gebruik ik zoveel mogelijk feiten ^^

    Allemaal maken mensen want hij is prachtig. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tiende hoofdstuk erbij.
    En @ Renee, dankjewel lieverd ^^

    Geen dank ik zal het 10e hoofdstuk lezen n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    'nd waarom heb ik het gevoel dat dat allemaal niet nieuw voor me is?
    @Cherished: wel heeeeeeeeeeeel erg mooi n.n


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    'nd waarom heb ik het gevoel dat dat allemaal niet nieuw voor me is?
    @Cherished: wel heeeeeeeeeeeel erg mooi n.n

    Omdat het zich in het verleden afspeelt?

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^
    Hm misschien is het niet leuk, maar wel realistischer dan de meeste, sorry, lovestories hier. In mijn ogen en daarnaast gebruik ik zoveel mogelijk feiten ^^

    Ja jou story opend mijn ogen.
    Wat hbbn wij toch een diepgaand gesprek op msn, eindelijk eens een serieus gesprek over TH zonder dat er steeds iemand roept "BILL IS GEIL!" in mijn hele msn geschiedenis over TH XD


    -

    Cherished schreef:
    (...)
    Omdat het zich in het verleden afspeelt?


    Dat weet ik. n.n'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ja jou story opend mijn ogen.
    Wat hbbn wij toch een diepgaand gesprek op msn, eindelijk eens een serieus gesprek over TH zonder dat er steeds iemand roept "BILL IS GEIL!" in mijn hele msn geschiedenis over TH XD

    Haha wat zijn we toch volwassen. :'D Achja een goed gesprek zo nu en dan is wel, chill?

    Ik ben hem aan het lezen. ^^