• [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 14:04 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    grasmaaien bij de buren? Krantenwijk? Vakkenvullen? hockeytraining geven?
    Koekjes verkopen?

    oude posters/spullen op marktplaats zetten?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 14:04 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Krantenwijkje mag op je 14e al, maar aangezien jij 13 bent heb je daarook niet echt veel aan...
    Misschien kan je met een vriendin die al wel 14 is, samen een kranten- of folderwijk doen? Folderwijk is wel meer werk, maar ik verdiende er zo'n 40 euro in de maand mee, en dan had ik 't al gedeelt metmijn broertje.


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    Krantenwijkje mag op je 14e al, maar aangezien jij 13 bent heb je daarook niet echt veel aan...
    Misschien kan je met een vriendin die al wel 14 is, samen een kranten- of folderwijk doen? Folderwijk is wel meer werk, maar ik verdiende er zo'n 40 euro in de maand mee, en dan had ik 't al gedeelt metmijn broertje.
    Marloes, je zit fout :'D Ik had al een krantenwijk op mijn 13e, want als je 13 bent mag je zo'n ding in de middag. Als je elke ochtend voor dag en dauw uit je nest wil om kranten rond te brengen, moet je 15 zijn:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Marloes, je zit fout :'D Ik had al een krantenwijk op mijn 13e, want als je 13 bent mag je zo'n ding in de middag. Als je elke ochtend voor dag en dauw uit je nest wil om kranten rond te brengen, moet je 15 zijn:Y)
    maar krantenwijk suckt (nerd)


    Sweet dreams will come true.

    aardbeien plukken, preien planten. Al weet ik niet of dat op je 13e mag.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote