• Dat schijf je tog zo ? xd
    whatever ;d!

    mijn vraag
    - wie van jullie heeft al een keer gezoend?
    - en hoe ging dat ?

    ik wel ;d
    en hij ging TOTAAL FOUT.
    het ging zo [my first kiss]
    *mond kwam dichterbij -blabla- we waren bezig 3 2 1 TRINGLINGLING* die facking mobiel.
    dat weet ik nog wel xd, is ook al een paar jaar geleden dus ;]
    EN BIJ JULLIE =D?
    ja sorry ik vervele me ><.


    don't Worry...Be gay.

    We lagen op mijn bed [x'D] en toen gaf hij mij een zoen, en toen durfde ik niet.
    En 1 week later lagen we [alweer] op mijn bed, en toen zoende hij mij opeens.. En toen durfde ik dus wel.
    Ja ik ben gek.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aww, wat stom!

    Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en dat was echt geweldig. Ik was helemaal in de 7e hemel xD En het duurde even voordat ik weer terug op aarde was, daarna.


    I clicked my heels and wished for you.

    Hmm die van mij was toen me ex naar huis ging, eerst knuffelen en inene Boem zoenen haha.. maaaar ik begon met tongzoenen en dat vind ik vaag vanmezelf XDD


    I build a house for your bones!

    Ik ben nog een groentje :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    xBiteMe schreef:
    Aww, wat stom!

    Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en dat was echt geweldig. Ik was helemaal in de 7e hemel xD En het duurde even voordat ik weer terug op aarde was, daarna.

    MWAHHAHA XD


    don't Worry...Be gay.

    Het is ontgroend met een d volgens mij.
    Laten we het maar niet over mijn ontgroening gaan hebben, die was dus niet leuk.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben een brocoli!!!xD

    nope.... groetje alarm(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    LALALALALA schreef:
    Het is ontgroend met een d volgens mij.
    Laten we het maar niet over mijn ontgroening gaan hebben, die was dus niet leuk.

    je hebt me nieuwgierig gemaakt
    was het echt zo erg?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mwhehehe is al zo lang geleden... 5 jaar volgens mij. Was op een strandje.


    Your make-up is terrible

    Immortal schreef:
    (...)
    je hebt me nieuwgierig gemaakt
    was het echt zo erg?

    Ja. En met niet leuk bedoel ik niet genant ofzo. Gewoon echt kut.--'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik was aan het oppassen..
    en een goede vriend van me, vroeg of hij voor de lol mocht komen want hij verveelde zich..
    en toen zaten we lord of de rings te kijken en gingen we steeds dichter bij elkaar en toen zoende die me yeeey haha :P en toen rond half 2 snachts ging hij naar huis..

    en de volgende morgen moest ik al weer heeel vroeg op omdat ik naar egypte ging..nou ik kwam terug zegt hij me (die goeie vriend) dat hij niks meende en dat het niet kan..omdat hij 18 en ik 14 was..ik zo: natuurlijk kan dat wel waarom niet?..hij stuurde niks terug..nou 2 dagen later kwam hij weer online en toen hebben we gewoon gepraat en toen hadden we dus weer afgesproken bij ons thuis..toen zoende hij me niet omdat hij dacht dat ik dat niet wou..xd hehe
    en toen gingen we samen naar een vriend en toen zei ineens dit is mijn Sgatje..dacht zo van he?..maar vanaf die dag hebben we het, was echt vaag maar ja XD

    maar ik vond zoenen echt wel geweldig :D

    x
    ps. sorry voor m'n lange verhaal :$

    Ik ben nog een groentje. (nerd)


    A. ikmisje.

    Over dit onderwerp zijn al zoveel topics; oa dit

    ->slotje