• Ik heb eigenlijk geen horror die ik eng vind. Ik heb gister avond Saw3 gezien en ik vond hem wel grappig xD

    En thrillers izjn net komedies xD

    viedeogame schreef:
    ik vind alle horror eng :X

    Aaahh van Saw kom ik aan het kotsen xd hahah


    ...

    Die Saw mensjes zijn Eigenlijk Best Grappig ^^


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    IEM schreef:
    Dat heb ik altijd heel erg.Als er iets "engs" is op tv of in de bios moet ik altijd doodlachen.


    Ik heb net hetzelfde, best wel ambetant as je dan als enige zit te lachen xD


    Real music is hidden behind the notes

    ik moet ook lachen als er zogezegd iets engs gebeurd. Dan zit ik daar te gieren van het lachen en heb ik voor iedereen de sfeer verpest. XD


    You'll never dream alone. <3

    saw slaat nergens op ;p
    ik heb um een x met een vriendin gekeken, ik lag helemaal in een deuk, terwijl zij hem eng vond x'D

    maar ik heb btw ook bij erge horror enzoo lachbuien. Een vriend van mij gaf een horror titel ofzo en ik ga die trailer kijken, ik kwam echt niet meer bij xD En dat gebeurd altijd:P

    Dus ik wil vette horror hebben xD waar ik wel bang van wordt xD

    Horrors is mijn lieveling genre (': Kan niet zonder


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xHYPERACTIVE schreef:
    Horrors is mijn lieveling genre (': Kan niet zonder


    mijne ook xD

    wij hebben filmnet en dan ga ik altijd kijken of er een horror bezig is, en of dat er een nakomt en alas dta niet zo is, dan doe ik de tv weer uit xD

    ik heb trauma's aan saw overgehouden. bah. ik vind het echt goor gewoon. niet mijn soort films.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kijk niet graag naar horror en thriller. Ik vind dat eng en vies.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Knabbel483 schreef:Ben ik raar?
    ehm.. ja! ^^ ik haat horror zoals Saw, ik vind dat echt vies! Maar 'horror' zoals "Disturbia", vind ik dan weer wel leuk --

    jij bent echt grappig raar

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik heb trauma's aan saw overgehouden. bah. ik vind het echt goor gewoon. niet mijn soort films.

    OMG ik ook! Ik vind dat echt vreselijke films --

    Saw vind ik dan wel meevallen. Dat is eerder smerig dan eng, vind ik.


    -