• Eerste versie Thinking Of You

    of

    Tweede versie Thinking Of You

    Ik persoonlijk, twee.


    You'll never dream alone. <3

    de 2de maar die is toch de echte ?


    .

    marilena schreef:
    de 2de maar die is toch de echte ?


    Ja, maar de eerste was de eerste versie en blijkbaar hebben ze die video veranderd. Snap je? -mijn uitleg is slecht, maar ik weet er ook niet veel van-


    You'll never dream alone. <3

    Die 2e ! =D


    Sometimes it's best not to care.

    de eerste^^


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat nummer persoonlijk echt bagger, past niet bij haar stem vind ik...


    -

    De tweede vind ik veel beter in elkaar zitten. Ik snap eigenlijk niet echt het bloed in de eerste. Heeft ze die vent nu vermoord of wat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    De tweede vind ik veel beter in elkaar zitten. Ik snap eigenlijk niet echt het bloed in de eerste. Heeft ze die vent nu vermoord of wat?


    Inderdaad, met dat bloed snap ik ook niet echt helemaal.


    Sometimes it's best not to care.

    Tranquillity schreef:
    De tweede vind ik veel beter in elkaar zitten. Ik snap eigenlijk niet echt het bloed in de eerste. Heeft ze die vent nu vermoord of wat?


    Ö, dat snap ik nu ook niet.


    You'll never dream alone. <3

    2


    It even took me by surprise

    De 2e ;D


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    De Tweede


    007

    2de ^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    2 (H)


    My friends are my estate.

    Nope. The guy in the white bedroom is the guy she misses. She left him for the guy in the black room, and the blood and knife symbolizes her "backstabbing" the guy in the white room by leaving him for the other guy.


    De kamer in de witte slaapkamer is de man die ze mist. Ze heeft hem verlaten voor de man in de zwarte slaapkamer. En dat bloed en die mes symboliseerd het 'backstabbing' [een mes in de rug] door het verlaten van hem voor die man in de zwarte slaapkamer.

    ...

    Als je het zo bekijkt [dit heb heb ik vertaald van een reactie op YT], dan vind ik dat 1 wel iets heeft.. Maar 2 maakt haar minder 'evil', omdat haar gemiste man waarschijnlijk dood is door een oorlog?? En nu heeft ze iemand anders, maar ze kan hem niet vergeten :Y)


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik vind dat zo'n ontzettend kutliedje.

    n__n Leve 'waking up in vegas.'