• Jaja,en nog eentje gratis ook ^^ mijn broer komt thuis met een nieuwe zonnebril. En het eerste wat ik zeg is: "Bill draagt ook van die soort". Dus mijn broer heeft die meteen afgezet en gezegd: "Ieuw,nu moet ik die niet meer hebben". Dus heb ik nu lekker een nieuwe zonnebril :'D

    muahaha wat ben jij gemeen (6) I like it ^^
    weetje wanneer ik moest lachen... ik was t weekend bij mn pa geweest en toen ik thuis kwam had mn stiefpa een nieuw shirt gekocht. ze hadden ook een th-poster boekje voor me megenomen. ik ging ze meteen bekijken. ik keek naar t shirt wat bill aan had en ik dacht 'wat komt ie me bekend voor..' voel je m al aankomen? x"D. ik ging naar de kamer van mn ma en stiefpa en ja hoor.. het zelfde shirt xd en mn stiefpa vind th ook homo's. dusz ik hem ophalen en zeg: zie je een gelijkenis? nou je had zn hoofd moeten zien x'D

    http://www.expertpagina.nl/paginas/bill-kaulitz-th-x/bio-bill-kaulitz.jpg dit shirt wast alleen mn stiefpa heeft m met lange mouwen. ik heb m ook zover gekregen dat shirt aan t doen naar n th concert waar hij met me heen ging xd


    She said: I gotta find out for myself