• Geen idee of jullie het al weten, maar omdat iedereen ineens zo obsessed is van Mike muller, dacht ik dat jullie het vast wel leuk zouden vinden als ik dit mee zou delen.
    Mikie is schijnbaar klaar met de Bill look en heeft die ingeruilt voor *drums* De tom-look. Volgens mij pas sinds een paar dagen want de foto's stonden eergister nacht pas op zijn myspace.
    Mike going Tom Kaulitz Ik weet ook niet of jullie de foto kunnen zien als je geen myspace acount hebt. Maar probeer het uit zou ik zeggen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Aurelia schreef:
    Wie is hij nu eigenlijk? Een TH wannabe oder..?
    Jep. Een rus met te veel vrije tijd. Ook heeft hij een bandje. En je raad het al. Ook zij zijn verkleed als Tom, Gus en Ge. Vraag me nu eigenlijk wel af, hoe dat nu verder gaat, nu hij ineens tom is. Ze hebben al vaker opgetreden en worden vaker als vips uitgenodig bij th-fan-partys om daar de russische Kay en Tim-Tom gevallen uit te hangen. Mike staat ook al in verschillende tijdschriften sinds kort en word steeds beroemder door het enkel 'niks' doen. :Y)Oja nog een kleine fact, hij heeft zijn gezicht laten verbouwen om op een Kaulitz te lijken :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Cutee <3

    ...hij heeft zijn gezicht laten verbouwen om op een Kaulitz te lijken :')

    O.O Dat gaat wel héél ver :X

    ik vind dat hij op een verneukte Chinees lijkt
    no offence :x


    You're a star in heaven.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Jep. Een rus met te veel vrije tijd. Ook heeft hij een bandje. En je raad het al. Ook zij zijn verkleed als Tom, Gus en Ge. Vraag me nu eigenlijk wel af, hoe dat nu verder gaat, nu hij ineens tom is. Ze hebben al vaker opgetreden en worden vaker als vips uitgenodig bij th-fan-partys om daar de russische Kay en Tim-Tom gevallen uit te hangen. Mike staat ook al in verschillende tijdschriften sinds kort en word steeds beroemder door het enkel 'niks' doen. :Y)Oja nog een kleine fact, hij heeft zijn gezicht laten verbouwen om op een Kaulitz te lijken :')


    whuuut een creep ;o ik zou bang van hem worden like je gezicht helemaal laten verbouwen? Zomg --' Dat gaat toch wel erg ver ;o
    Btw; Jij weet wel erg veel van die Mike eahaa (nerd)

    Selfdestruct schreef:
    Hij vond de haren van Bill zeker niet mooi netzo als de meerdere fans dus gaat hij maar als Tom Kaulitz XD
    Ik daar in tegen vin Bill's haren wel staan en had hem liever gezien met de nieuwe Bill look. Nu is die Mike niet schattig meer, het staat hem niet O.o


    Scream for mercy!

    Maar hoe weet je eigenlijk zo zeker dat hij nu een Tom look heeft? Kan toch ook voor een dagje zijn omdat het hem wel leuk leek? Ik denk niet dat dit namelijk goed zal zijn ivb met zijn band. Er is namelijk al een Tom...


    Scream for mercy!

    ik vond de billmanen toffer staan bij hem.


    -

    -HadHetVanmiddagAlGezien-

    Het eerste wat ik dacht was ; NEEEEEEEEEEEEEEEE.
    En dat denk ik nu nog steeds?.. Hij was echt leuk met dat Bill haar enzeu, nu vind ik hem gewoon zo'n jongen die je elke dag wel tegen komt..
    Dat andere was veeeul leuker, vind ik. :Y)


    Save me with your love tonight.

    Aurelia Schreef:
    Wie is hij nu eigenlijk? Een TH wannabe oder..?

    Idd.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik ken hem like, nog maar net door dit topic en ik vond hem 'mooier' met dat Billgedoe dan met dat Tomgedoe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wie is mikebladiblah?!
    anyways.
    k vind hem lelijk ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ...
    Ik vind hem raar... Eerst wil hij Bill zijn en nu Tom... Overloper ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NickyFOSHO schreef:
    Ik ken hem like, nog maar net door dit topic en ik vond hem 'mooier' met dat Billgedoe dan met dat Tomgedoe.

    Trouwens.
    Ik ken die Mike niet.. Dus..
    Toen ik las Billmanen las, dacht ik dat het over anushaar ging ;D
    Maarja. nu ga ik weer x'D


    The economy is suffering, let it DIE!