• Ik zoek al ongeveer 2 jaar naar een gsm als deze : http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/lg-ks-360.jpg en die heb ik dus ook gevonden, maar ik heb hier en daar al gehoord dat LG eigenlijk niet zo'n goed merk is en dat die gsm's nogal snel kapot zijn. Mijn vriendin heeft de LG KS 360 al enkele maanden en heeft er nog geen problemen mee gehad, maar zij kan gewoon toeval hebben. Zijn er mensen die al 'ervaring'/problemen, hebben (gehad) met het merk LG?


    -

    Ik raad je aan: KOOP EEN SAMSUNG. Beste merk van de wereld ^^
    Al wat ik ken dat een LG heeft/had heeft een haad aan die telefoons x'D


    bla bla bla

    TeddyMurder schreef:
    Ik hoorde dat het beeldscherm heel snel kapot gaat, maar dan vooral van de chocolat reeks.

    als je dr mee smijt misschien, mijn LG chocolat is nog steeds helemaal goed na zo'n.. jaar?

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja ik koop hem als jij hem koopt, ja ik koop hem niet als jij hem niet koopt, ja ik hou van jou als jij van me houdt, nee ik hou niet van jou als jij niet van me houdt ja ik koop hem als je van me houdt, nee ik koop hem niet als je niet van me houdt.


    :Y)



    Gha, omg :'D


    -

    RwaydaROCK schreef:
    Ik raad je aan: KOOP EEN SAMSUNG. Beste merk van de wereld ^^
    Al wat ik ken dat een LG heeft/had heeft een haad aan die telefoons x'D


    en ik heb momenteel een haat aan samsung, ik ben die echt beu :X


    -

    mijn vorige gsm was een LG <3 hoewel ik een nieuwe wou deed het pijn om hem af te geven , er scheelde eigelijk niets mee :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    RwaydaROCK schreef:
    Ik raad je aan: KOOP EEN SAMSUNG. Beste merk van de wereld ^^
    Al wat ik ken dat een LG heeft/had heeft een haad aan die telefoons x'D
    Samgsungs zijn raar >.<

    BTW ik heb een LG Cookie, hij is 1 keer uitgevallen, maar dat was mijn schuld :'D
    En als je problemen krijgt heb je nog garantie right?

    Mannequin schreef:
    (...)Samgsungs zijn raar >.<

    BTW ik heb een LG Cookie, hij is 1 keer uitgevallen, maar dat was mijn schuld :'D
    En als je problemen krijgt heb je nog garantie right?


    maar voor een bepaalde periode, meestal 6maanden, denk ik.


    -

    Ik heb mijn LG Viewty nou voor bijna een jaar en ik heb er nog geen problemen mee gehad...


    As If You'll Ever Love Me

    LG = Kutmerk mijne was vetsnel stuk en ik ging er goed mee om

    ik had ook een LG, maar die ging kapot, toen ik hem in het water had laten vallen :Y)
    & een vriendin van me heeft die gsm ook, & in het begin is het moeilijk om te typen, maar ze heeft er voor de rest nog gene problemen mee gehad :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    ik had ook een LG, maar die ging kapot, toen ik hem in het water had laten vallen :Y)
    & een vriendin van me heeft die gsm ook, & in het begin is het moeilijk om te typen, maar ze heeft er voor de rest nog gene problemen mee gehad :)

    mijn vriendin heeft die ook en ik heb er al mee getypt, en het is inderdaad moeilijk, maar op den duur ben je dat gewoon.


    -

    Ik heb die LG KS 360 ook. Helemaal geen problemen mee. En de mensen die ik ken met die mobiel, dat zijn er 3, hebben ook geen problemen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Tja, ik vroeg het aan zo'n telefoonwinkelmannetje, en die zei dat alleen de oude versies van LG het slecht deden.
    Heb zelf het risico genomen. Heb nu een LG Arena, en die doet het prima. 8D
    xoxo.


    ok

    Pufnographic schreef:
    (...)

    maar voor een bepaalde periode, meestal 6maanden, denk ik.
    Ik weet niet, ik heb een abo en als mijn mobiel kapot gaat krijg ik een nieuwe dusjaa

    Ik hb een Nokia, maar ik wilde die eerst ook heel graag! Ik zou ervoor gaan, sluit dan wel een verzekering af, als hij kapot gaat ;)
    Die verzekeringen zijn niet zo duur hoor^^


    -