• HET NIEUW SHIRT VAN TH?xD Dat dat TH ontworpen heeft voor Fashion Against Aids?^^ (ligt vanaf vandaag in de winkel) nou..IK DUS AL:Y)(yeah)
    nog mense?:O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn moeder heeft 'm voor me gekocht. (:


    -

    Ik ben geen TH fan. dus nee. XD


    omg. i love you.

    ik niet want volgens mij is hij al bijna overal uitverkocht en ik heb nog geen tijd gehad (huil)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik nie,,
    Kvin et wel schoon zen.
    ma Betrouw mijn eigen niet om te kopen, Ben gewoon veel te moeilijk in kleren,
    derachter zal het toch weer in de Kast gesmeten worden.
    Xx


    You'll be screaming it later..☆

    ik heb hem sinds even kijken,, woensdag..


    Nvt

    Moet nog (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    JAAAH net gehaald... hij was alleen uitverkocht bij de vrouwenkant dus heb ik er een van de mannenkant maar als je gewoon de kleinste maat neemt zie je het verschil niet,,xD en ik moest hem hebben :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik krijg hem na veel slijmen bij ma

    Hoef ik niet. Hoewel de tekst wel grappig is.


    History is not hatred.

    Vind de achtergrondkleur niet zo mooi :x


    ok

    Mensen zijn obsessed ofzo. :3 Nee, ik niet. Ik wil ze allemaal zien, misschien koop ik hem, misschien ook niet.


    You move me ......... Kurt

    Ik niet =)


    Als je maar een ananas hebt..

    de tekst is goed en de kleur, ook als hij niet van TH was geweest had ik hem gewild..

    ik vind trouwens een paar andere wel tegen vallen. :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Invisible schreef:
    Ik niet, en als ik het koop die ik het omdat ik dat project cool vind al zal ik dan eerder een ander kopen dan dat van ToHo. Volgens mij kopen de meesten het alleen maar omdat ToHo dat ontworpen heeft...


    Dat is juist de bedoeling van de actie x'D omdat iedereen weet dat als er gewone T-shirts voor het goede doel in de winkel hange niemand ze koopt ^^
    Maar nu kopen mensen ze omdat het van TH is en omdat ze dan ook nogeens het goede doel steunen, ik vindt het een goed gevonde inzameling!! want eerlijk wat heb je nu aan zo'n pluche beertje toch niets xD ^^

    Mijn mening

    xXx(H)

    neeeeee(huil)


    Love sucks!!!