• maaai,

    nou kijk, ik voel me de laatste tijd niet zo lekker, en ik heb best vaak buikpijn enzo.

    en me ouders die zeggen dat dat kan komen omdat ik te ongezond eet.
    nouja, ik weet dus niet of het echt daar aan ligt, maar toen dacht ik wel; ja eigenlijk eet ik best wel ongezond.

    dus ik dacht; laat ik gezonder gaan eten. :'D

    na 1 dag was het al mislukt.
    en ik heb het best vaak geprobeerd, maar ik kan het niet volhouden.
    Op school koop ik bijna elke dag een dove en als ik thuiskom heb ik altijd honger en dan is het gewoon makkelijker om iets ongezonds uit de snoeplading te pakken.

    dus,
    iemand tips hoe ik het wél vol kan houden? (:

    x'


    AAP

    Mij is het gelukt. ;D
    Als je zin hebt om ongezond te eten, eet iets gezonds. Of laat je afleiden Ö Ga bijvoorbeeld naar een vriendin of kruip achter je pc. x.x Weetikveel:]


    Don't be a drag, just be a queen.

    Zet je geld op je spaarrekening of op je gewone rekening en laat je pinpas thuis. En vraag je ouders of ze gezonde snacks willen kopen of zo ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    het mislukt mij ook elke dag :x


    You're a star in heaven.

    zorgen dat er weinig snoepelijkheden te krijgen zijn in je huis, en meer fruit enzo eten.
    En musli als je trek hebt 's avonds, en geen chips ed?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hang stikkers op de snoepjes met drukletters erop 'AFBLIJVEN' ofzoiets (;


    It even took me by surprise

    Hopeless schreef:
    Zet je geld op je spaarrekening of op je gewone rekening en laat je pinpas thuis. En vraag je ouders of ze gezonde snacks willen kopen of zo ><

    we hebben opzich wel genoeg gezonde snacks in huis.
    want me ouders doen zo'n dieet ofzo,
    alleen ze kopen wel chips en koekjes voor me zusje.
    0o

    (cat)


    AAP

    Heartbreak schreef:
    Hang stikkers op de snoepjes met drukletters erop 'AFBLIJVEN' ofzoiets ;)
    joaaah. ^^


    AAP

    Ik pak altijd een appel en dan snoepje
    Me mams vind het goed als ik maar fruit eet en me groente :Y)


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Hmm, ik kan het hoogstens een week uithouden en meestal doe ik zoals Mitzuki


    -

    Ik heb er slechte ervaringen mee.
    Hoewel ik niet echt ongezond eet, snoep ik af en toe wel eens iets wat niet mag :X
    Ik kan er niet afblijven :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik ben gister flauwgevalle,
    omdat ik helemaal niks eet,
    alleen een appel,
    me ouders zeure d'r alleen maar over
    maar als k meer eet dan voel k me pas ziek.
    ik zou gewoon in je hoofd zette dat je eraf moet blijve,
    en neem geen geld mee naar school maar een appel,


    Its Now or Never. <3

    Bij mij is er vaak geen snoep in huis, dat maakt het al prettig simpel. En neem gewoon geen geld mee naar school.
    Ik zou ook meer fruit in huis halen.
    Wat ik altijd superhandig vind zijn van die bakjes met voorgesneden fruit. Wij hebben meestal van die bakken met meloen (speciaal voor mij, gheghe) en dat is nog makkelijker dan snoep. Bak pakken, vork pakken en vreten maar.
    En ik zou, inplaats van snoepen iets gezonds eten, in plaats van niets eten. Als je nisk eet wordt het inderdaad best lastig.
    En ik ga ook wel eens een stukje joggen ofzo als ik me verveel. Dat helpt als je het onregelmatig doet geen fuck, maar ik durf dan altijd geen snoep meer te eten daarna omdat ik het dan zonde vind van het joggen ervoor :"D Die helpt ook.


    Mew <3

    Vergeet je geld mee naar school te nemen. Doe ik ook altijd en ik koop nooit wat xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    dankjullie. :'D


    AAP