• Geschiedenis en Nederlands moet leren, hihi :$

    en jullie? (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sassenach schreef:
    Ik heb pas volgende week examens, maar ik vind het niet slim van jou om nu op Quizlet te zitten. Héb je wel al iets geleerd? Zo neen, dan ben je echt heeeeel erg dom bezig.

    -Edit

    Neemt niemand zijn examens serieus of zo? Volgens mij willen jullie niet over :} Sorry, maar hierin ben ik echt iemand van: Ik moet leren of ik kom er niet. Maar eigenlijk, wat kan mij het schelen :] Ik moet erdoor zijn, tsja misschien jullie niet maar ik wel ^^


    ik heb geen examen haha, alleen so's.
    maar verder ben ik het wel met je eens hoor, de menses die niet examen leren ofzo zijn wel een beetje dom. :$


    Oh nou, voor so's moet je toch ook leren? x)

    mwaa niet zo heel erg hoor n__n

    geschiedenis vind ik toch makkelijk :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb volgende week pas exaam.
    Al vind ik het ook wel niet slim van degene die nog niet hebben geleerd voor hun exaam dat die nu op quizlet zitten.
    Als ik exaam heb dan leer ik eerst voor ik op de pc ga.


    I need you like a heart needs a beat

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik leer heel het jaar niets. :X
    Met de examens begin ik de namiddag op voorhand, maar dan leer ik wel écht, dus haal ik goede punten. :Y)

    ja hier the same, maar in het jaar hoef ik niet te leren, ik onthou da gewoon allemaal :p

    Aardrijkskunde.


    rules don't stop me

    Je mag eigenlijk maar maximum, voor GEEN examen gewoon DW, 1.5 uur leren.
    Meer kunnen je hersenen niet opnemen na een hele dag school!


    everything you imagined, and more...

    Godsdienst.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    BeatControll schreef:
    Ik heb volgende week pas exaam.
    Al vind ik het ook wel niet slim van degene die nog niet hebben geleerd voor hun exaam dat die nu op quizlet zitten.
    Als ik exaam heb dan leer ik eerst voor ik op de pc ga.

    Ik begin ook pas volgende week ^^


    everything you imagined, and more...

    Ik heb nu alles geleerd voor morgen. Ghehe. Ben eens eindelijk redelijk vroeg klaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik kan ni meer op Q ö
    Alleen snachts met mijn iPod >.<


    Your Butt is Mine!

    Geschiedenis.. Nou-en. Als ik het even heb doorgelezen weet ik het al uit mijn hoofd.


    -

    Ghehe ik moet verder aan een poster voor Pinkpop D:


    I don't need words to feel those lips.

    Godsdienst
    Like 32 bladzijden heb ze geteld :D
    Naja da kan ik op 2 uurtjes leren dus PC :9~


    Don't walk away and leave without a reason.

    Conspiracy schreef:
    Ik heb pas volgende week examens, maar ik vind het niet slim van jou om nu op Quizlet te zitten. Héb je wel al iets geleerd? Zo neen, dan ben je echt heeeeel erg dom bezig.
    -Edit
    Neemt niemand zijn examens serieus of zo? Volgens mij willen jullie niet over :} Sorry, maar hierin ben ik echt iemand van: Ik moet leren of ik kom er niet. Maar eigenlijk, wat kan mij het schelen :] Ik moet erdoor zijn, tsja misschien jullie niet maar ik wel ^^

    Ik begin ook maar volgende week hoor, maar ik bereid gewoon al voor omdat het grote pakken zijn. Dus ik zou moeten geschiedenis leren, ookal doe ik het niet :X Welja, ik neem mijn examens ook wel serieus. Ik wil heus geen C-attest. (B krijg je niet meer in het 5e) oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb net een hele tijd geleerd, even pauze en dan weer leren.


    The soul needs autumn.