• Heey,
    Maandag en dinsdag hebben we activiteiten dag, en daar heb ik dus echt geen zin in.
    Maandag gaan we eerst naar een mijnmuseum ergens bij Maastricht in de beur(zuid Limburg bij België in de buurt). Ik ben er al een keer geweest en voor 1 keer is het leuk maar niet voor de 2de keer. ‘s Middags mogen we gezellig in Maastricht shoppen. En ik haat shoppen!! En sowieso heb ik niet zulke leuke herinneringen aan Maastricht.
    Dinsdag gaan we gezellig zeilen. Ik heb het niet zo op dat zeilen en zo. En ik heb helemaal geen zin om met mijn geweldige klas(behalve Tamara) in een bootje te zitten.
    En we moeten er ook noch voor betalen ook. Ik moet dus 15 euro betalen voor iets waar ik helemaal geen zin in heb.logies hè.
    Dat moest ik ff melden.
    -xx-
    p.s. weet iemand wat je in Maastricht kan doen(behalve shoppen).


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik moet ook 15 euro betalen voor iets dat ik helemaal niet leuk vind. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als je het niet leuk vind ga je toch gewoon niet dan hoef je ook niet te betalen


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    als je het niet leuk vind ga je toch gewoon niet dan hoef je ook niet te betalen

    ik moet het is verplicht


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik moet het is verplicht

    dat is kut... kun je je niet gewoon ziek melden dan?


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    dat is kut... kun je je niet gewoon ziek melden dan?
    krijg ik nooit voormekaar bij mijn vader.hem boeit het niet tot ik er geen zin in heb


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)krijg ik nooit voormekaar bij mijn vader.hem boeit het niet tot ik er geen zin in heb

    kun je je moeder dan niet overhalen??


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    kun je je moeder dan niet overhalen??
    mijn moeder is overleden.
    en ik kan me zelf ook niet ziek melden want als je beter ben moet je een briefje met handtekening inleveren


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    weetje wat we gaan doen

    we zetten alle mensen bij de giek zorgen dat we harde wind krijgen en gaan draaien en
    PAAM
    alle mensjes weg (6)

    en we gaan gwn naar een goede muziek winkel :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    haha dat doen we


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat is toch kei leuk?^^
    Ik wil wel met je ruilen hoor, ik moet gwn naar school -.-


    -

    Selfdestruct schreef:
    Dat is toch kei leuk?^^
    Ik wil wel met je ruilen hoor, ik moet gwn naar school -.-

    je kent onze klas niet :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Selfdestruct schreef:
    Dat is toch kei leuk?^^
    Ik wil wel met je ruilen hoor, ik moet gwn naar school -.-

    nee dat is niet leuk, hppg uit dat museum, maar dat ken ik al, en ik hou niet val zeile en mijn klas.

    en als ik alleenal aan Maastricht denkt krijg ik een brok in mijn keel, dus nee het is niet leuk


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥