• Geez. Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan omdat ik zo fucking duizelig was dat ik bijna van m'n stokkie ging. Voel ik me om 4 uur weer beter en ga ik naar de supermarkt die een halve minuut lopen is om iets op te hangen, was mijn moeder helemaal over de zeik toen ik terug kwam. 'Als je ziek bent hoor je binnen te blijven', blabla. Waar slaat dat op. Als ik me na 6 uur weer iets beter voel en even de straat over steek voor wérk aangezien mijn ouders te beroerd zijn om zakgeld te geven, is dat toch niet zo raar? Maar nee hoor. --'
    En nu ga ik in protest. Ik blijf de hele dag op mijn kamer want je kan geen traplopen als je ziek bent. (baby)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hoe dom van je moeder.
    ik hoop alleen wel dat je een koelkast daar boven heb anders ko je nog om van de honger en dat meg niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    omg
    ouders eh nie te doen


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    SleepingSun schreef:
    hoe dom van je moeder.
    ik hoop alleen wel dat je een koelkast daar boven heb anders ko je nog om van de honger en dat meg niet

    Ik kom niet om van de honger. Ik heb een maag van staal (dance)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    O_O Spring door je pc en kom maar bij mij Djooi :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    gosh, dat is wel kuttig. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Devotion schreef:
    O_O Spring door je pc en kom maar bij mij Djooi :Y)

    Dat lukt niet :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahahaha, evil kid. Maar wat nou als je moeder een lift bouwt, zodat je wel naar beneden kunt? (cat) Daar had je nog niet aan gedacht, he?
    Anyway, beterschap!<3


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Hahahaha, evil kid. Maar wat nou als je moeder een lift bouwt, zodat je wel naar beneden kunt? (cat) Daar had je nog niet aan gedacht, he?
    Anyway, beterschap!<3

    Ghehe, ik heb lekker gewonnen. Neehoor, ik ben niet kinderachtig. Dan kon ik niet van mijn stoel afkomen, aangezien ze denkt dat je alleen naar huis kan als je op het punt staat dood te gaan ofzo. Foute theorie einstein (nerd)
    En thnx <3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HELEMAAL GELIJK! MIJN MOEDER ZEGT HETZELFDE .. AL BEN IK TE LUI OM 5 MIN. NAAR DE APPIE TE LOPEN n_n


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    mijn moeder zegt hetzelfde hoor :')
    maar als ik ziek ben blijf ik altijd zielig op de bank liggen zodat ze drinken en eten voor me pakt steeds (A)


    -

    zo is mijn moeder ook ><.


    -