• Weetje waarom?
    Nou, omdat ik verliefd ben op een jongen en omdat ik te weinig zelfvertrouwen heb om dat tegen hem te zeggen, enzo.
    Wie is er nog zielig?
    Dan open we een ; wij-zijn-zielig-clubje.
    x'D

    Ik ben eigenlijk helemaal niet zielig. Ik heb zojuist de proefwerkweek afgerond, hell yesss!


    No growth of the heart is ever a waste

    ik!.


    -

    PoisonIvy schreef:
    --'

    Wat?

    Ik zit in het zelfde schuitje. (huil)
    Je bent niet de enige (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Wat?

    Nouja ik vind het lachen, laten we met zijn allen zeggen dat we zielig zijn, dat helpt waarschijnlijk veel, sorry geen ruzie ofzo maar zo kijk ik er tegenaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Nouja ik vind het lachen, laten we met zijn allen zeggen dat we zielig zijn, dat helpt waarschijnlijk veel, sorry geen ruzie ofzo maar zo kijk ik er tegenaan.

    Joh, zo grappig zeg.
    =='

    ik ben niet zielig. :X
    maar ik vind mezelf zielig om een andere reden. nouja, ik vidn mezelf eerder kut daarom. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ikeee doe mee!


    .

    Ikkeeeeeeeeeh ;'D
    Dezelfde reden als jouu !

    x

    ME!
    Ik zelf heb dezelfde probleem,al een week duurt het X]


    It's not always Love in The Pants ^^

    ik ben zielig omdat ik niemand heb om het tege te zeggen en omdat ik het niet durf zegge =D !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben ook zielig.
    Omdat ik meer dan een jaar obsessed achter een jongen liep. En als ik zeg obsessed, dan bedoel ik ook echt obséssed.

    ik,,zelfde rede als jou (x


    Imperfection Is Beautiful

    Carnage schreef:
    Ik, maar ik zeg niet waarom.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stuur hem een anonieme brief, en als je het niet lukt om een brief te schrijven vraag hulp aan conspiracy. ;D


    It even took me by surprise