• Hey mensjes..

    ik zit met mezelf in de knoop..
    het zit zo:
    Ik heb een hele goede vriendin, alleen hebben we wel eens ruzie.. maar elke keer als ze bij me blijft logeren ben ik daar vet blij mee. we slapen dan in een 2 persoons bed. als ik snachts een keer wakker wordt en ik zie haar slapen dan heb ik echt de neiging om haar te kussen.. maar ik ben bang dat ze daardoor wakker wordt..
    Op school lopen we (bijna) altijd hand in hand. (eigelijk meer ringvinger-ringvinger) en we knuffelen heel veel. soms zou ik haar wel willen zoenen..
    en soms, als ik een mooi meisje zie denk ik van 'met haar wil ik wel eens zoenen' of 'wat is zij mooi!'

    maar nu lijkt het net alsof het alleen over mijn vriendin gaat..
    ik ben tot nu toe (zover ik weet) alleen op jongens verliefd geweest. ik had afgelopen week wel onofficieel met een jongen maar we (vooral ik) waren nog niet toe aan een relatie.. maar verder heb ik een lange lijst van jongens waar ik verliefd op ben geweest.
    en ik ben nu weer helemaal verliefd op iemand, maar hij is een little bit verwijfd. echt maar een heel klein beetje.

    wat denken jullie van mij?


    ¦

    KeareChan schreef:
    Het hoort bij de leeftijd dat je denkt dat je ook op meisjes valt. Op deze leeftijd geil je op iedereen als die er een beetje sexy uitziet :P Als je echt (ook) op meisjes valt dan kom je daar wat later achter denk ik.
    nou bij mij niet hoor ik ben gewoon vet hetro!

    Kijk gewoon hoe het gaat en waar je beland, doe gewoon wat goed voelt enzo.


    blame the bully.

    Prodigy schreef:
    Je kan pas met zekerheid zeggen wat je geaardheid is als je alles al een keertje uitgeprobeerd hebt.


    None but ourselves can free our minds.

    idk.
    daar zou je echt zelf achter moeten komen..


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik denk dat je dan iets uit moet proberen. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cristine schreef:
    Een ander kan niet oordelen over jouw geaardheid. Dat kun je alleen zelf en dat gaat nu eenmaal niet van de één op de andere dag. Jij bent immers de enige die jouw gevoelens kent. Daar komt bij dat je zoiets al helemaal niet kunt bepalen aan de hand van slechts enkele voorbeelden. Als laatste kennen de mensen die nu antwoorden jou totaal niet en kennen ze jouw gedrag in bepaalde situaties ook niet.
    Sorry, maar je zult het zelf uit moeten vogelen.


    ja, je hebt gelijk.

    iemand een idee hoe je het beste kan uitvinden wat je vrienden er van vinden?
    en hoe je het et best aan je vriendin kan vertellen/laten merken?


    ¦

    kweet ni maar volgens my ben je wel bi
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk dat het je hormonen zijn. Ze zijn nieuwsgierig over hoe het is om met een meisje te zoenen, of hoe het is om eens wat meer aan een meisje te zitten. Je zult vanzelf erachter komen of je bi bent. Geduld is een schone zaak!


    your eyes are like stars in the night.

    probeer het eens om een meisje te kussen,zie of het je bevalt,en je meer zou willen.
    Dan weet je het miss (:


    everybody needs a song.

    haha grappig dat je er nu over bgint
    ik en mijn vriendin lopen ook altijd hand in hand [of pink om pink] en knuffelen superveel, wij slapen ook altijd samen enz. Maar gister gingen we uit, en toen hebben we ook zeg maar zo half gezoent, niet met tong ofzo !
    maar ut was gewoon best wel grappig- niet echt van wooww ik denk dat ik bi ben. dus ik ben gewoon hetero ;]


    letscrawlback- to the love we used to have.

    nee je bent waarschijnlijk in een ontdekkingsfase, dat hebben de meeste tieners. =)


    i know you'll be my paparazzi *

    Dat heb ik ook wel eens hoor :P. misschien is het omdat je gewoon is wat nieuws wilt proberen?
    En anders geen zorgen maken, alles gaat vanzelf.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Een ander kan daar niet over oordelen, jij bent de gene die dat weet. Als je er nu nog twijfels over hebt komt dat nog wel.

    Prodigy schreef:
    Je kan pas met zekerheid zeggen wat je geaardheid is als je alles al een keertje uitgeprobeerd hebt.


    You'll never dream alone. <3

    Cristine schreef:
    Een ander kan niet oordelen over jouw geaardheid. Dat kun je alleen zelf en dat gaat nu eenmaal niet van de één op de andere dag. Jij bent immers de enige die jouw gevoelens kent. Daar komt bij dat je zoiets al helemaal niet kunt bepalen aan de hand van slechts enkele voorbeelden. Als laatste kennen de mensen die nu antwoorden jou totaal niet en kennen ze jouw gedrag in bepaalde situaties ook niet.
    Sorry, maar je zult het zelf uit moeten vogelen.


    You'll never ever ever be mine.