• Hoooooooooooi.
    Op school met Nederlands waren er 3 mensen te laat. Voor een goede reden, maar dat ga ik nu niet uitleggen. Toevallig waren het getinte. Donya, Paul en Kiron gingen zich wel melden enzo en een briefje halen, maar waren daarna nog naar mr. Mulder, de unitmanager, gegaan. Hij zei iets van: 'Ja, het is altijd hetzelfde soort, en ik ga jullie niet meer helpen.'
    Like omg? Dat zég je toch niet. Hetzelfde soort. Wat zijn het, dieren? Dat vond ik echt niet kunnen. En dat noemt zich unitmanager..
    -x-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hij heeft misschien dingen in z'n leven meegemaakt met dat "soort" wat niet zo leuk is. En gaat hij zo spreken. Iedere allochtoon verdient een kans, jammer genoeg verpesten de meeste die kans...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Misschien duidde het op dat 'soort mensen' mensen die altijd te laat komen, met kut smoesjes etc. Als je er niet bij was, weet je niet hoe hij het echt bedoelde.

    Ik kan je geen ongelijk geven, maar ook geen gelijk. Ik was er niet bij.


    Wie du mir, so ich dir.

    hij zal idd miss dingen met allochtonen hebben meegemaakt,en dan alles in verband met hun veralgemenen ?
    Maar het is fout om zo met vooroordelen te spreken.


    everybody needs a song.

    Dat is discriminatie en dat is verboden. Ga naar de schoolleiding ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Rickjuh schreef:
    Hij heeft misschien dingen in z'n leven meegemaakt met dat "soort" wat niet zo leuk is. En gaat hij zo spreken. Iedere allochtoon verdient een kans, jammer genoeg verpesten de meeste die kans...

    Ja oke. Dat is ook wel weer zo. Maargoed, om dat dan te zeggen. Dat gaat ook te ver vind ik. Hun zijn verder ook nooit lastig ofzo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Rickjuh schreef:
    Hij heeft misschien dingen in z'n leven meegemaakt met dat "soort" wat niet zo leuk is. En gaat hij zo spreken. Iedere allochtoon verdient een kans, jammer genoeg verpesten de meeste die kans...

    ik ben het helemaal met je eens. je haalt me de woorden uit m'n mond. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Er zijn wel meer van zo'n leerkrachten hoor ^^ Ik heb een leerkracht en die zei; "Ik geef les aan alle soort mensen."

    Dat is bij mij op school ook. Ik ben ook een beetje buitenlands, ik ben kwart moluks maar dat kun je aan mij niet zien, dat zie je pas als je de familie van mijn moeders kant ziet :P


    Be yourself and not someone else!

    JOYCEVIPx schreef:
    Er zijn wel meer van zo'n leerkrachten hoor ^^ Ik heb een leerkracht en die zei; "Ik geef les aan alle soort mensen."


    Irritante mensen, luie mensen, stille mensen, idiote mensen, te-laat-komen mensen, enz..

    Kan hij ook met soort bedoelen ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Irritante mensen, luie mensen, stille mensen, idiote mensen, te-laat-komen mensen, enz..

    Kan hij ook met soort bedoelen ^^

    Ook wanneer dat de leerkracht toen wees naar een groepje negers ? :')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ook wanneer dat de leerkracht toen wees naar een groepje negers ? :')


    Haha, ik ben al stil :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik hoop dat ik dan ook geen normaal soort ben, dat klinkt zo normaal weetje. Ik wil ok een andere soort zijn dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Irritante mensen, luie mensen, stille mensen, idiote mensen, te-laat-komen mensen, enz..

    Kan hij ook met soort bedoelen ^^

    Nee, maar dan moet het toch wel heel toevallig zijn? Allemaal buitenlanders. Bedoeld ie stille mensen fzo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maar volgens mij doelt hij helemaal niet op hun afkomst, maar gewoon op hun gedrag. No matter who they are.
    Je kunt die zin op ongeloofelijk veel manieren zien en waarschijnlijk heb je het gewoon verkeerd opgevat.


    Elegance is refusal.

    SofieNoelle schreef:
    Maar volgens mij doelt hij helemaal niet op hun afkomst, maar gewoon op hun gedrag. No matter who they are.
    Je kunt die zin op ongeloofelijk veel manieren zien en waarschijnlijk heb je het gewoon verkeerd opgevat.

    Nah, ik denk het niet. Want een andere keer had ie iets met Marokkanen. Had ie 'kut Marokkanen' tegen hun gezegd. Hebben ze opgenomen met hun mobiel : )


    I'd rather go naked than wear fur.