• Haay!

    Ik heb een probleempje... Eventjes geleden was ik samen met iemand maar dat liep kapot omdat die persoon my bedroog. Een week of twee later zoekt die persoon terug contact, ik geef die persoon nog een kans maar ook die maakt die persoon kapot. Nu is die persoon weer contact aan het zoeken, ik ben nog totaal niet over die persoon en heb er dus nog gevoelens voor. Die persoon zegt ook dat ie nog gevoelens heeft voor my en dat die persoon er spijt van heeft. Wat moet ik nu doen? Nog een kans geven, of een 'So over' stempel op zetten?

    Alvast bedankt<3


    Let's do this poo

    so over.
    hij verpest al de kansen die je hem geeft. grote kans dat ie dat de volgende keer weer doet. zo kwetst hij je gevoelens nóg meer en ga zo maar door tot je helemaal stuk bent. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zeg je één ding girl: Bestempel héél zijn lichaam met een 'So over' stempel. Let him go? Hij is jou niet waard.

    hij bedroog je twee, dan wil je hem nog een kans geven? Sorry meid, maar laat die jongen gaan. hij is je niet waard. om een derde keer bedrogen te worden? nop, dat laten we niet toe (;


    It even took me by surprise

    So over.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twee keer op rij? Dude, dat is wel erg, maar ik begrijp je situatie. Heb al hetzelfde meegemaakt en ik wéét hoe moeilijk het is om die persoon los te laten, maar ik zou zeggen, probeer het toch maar ookal kost het heel veel moeite.


    Tanya is de beste.

    Lieford, geef hem maar een grote stempel! Zo iemand verdien jij niet. Je verdiend een véél betere persoon. Ook al hou je van hem. Het kan moeilijk zijn, maar wat als hij je een derde keer bedriegd? Straks gaat hij zo door tot je helemaal kapot bent vanbinnen. Je hebt hem al twee kansen gegeven en dat is al meer dan genoeg. (=


    You'll never dream alone. <3

    so over!
    Echt, het lijkt dat 'ie je steeds weer wilt wanneer het niet lukt met een ander ><.


    -

    Conspiracy schreef:
    Ik zeg je één ding girl: Bestempel héél zijn lichaam met een 'So over' stempel. Let him go? Hij is jou niet waard.
    helemaal mee eens

    So over. Hij is je niet waard. De kansen die hij kreeg, heeft hij verspild. Dom. Volgens mij played hij je gewoon.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De stempel(nerd)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    over!
    mij ook gebeurt en ik zou er niet aan beginnen als ik jou was als ie egt om je gaf had ie die 2 keer ook niet verpest


    --

    Nog een kans, ja klinkt raar maar ik zit op dit moment met hetzelfde en ik weet precies hoe je je moet voelen nu. Je vind die persoon gewoon nog steeds leuk!
    Het os moeilijk maar stiekem weten we beide wel dat er een 'so over' stempel op moet.


    -

    So over i guess ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Heb ik ook meegemaakt, maar het beste is hem gewoon zoveel mogelijk te negeren/ontwijken en gewoon te gaan stappen met friends waardoor er zo weer iemand anders ie


    I want my bloody cheese now!^^

    so over.


    All was well.