• Nou, ik stond vandaag dus lekker te douchen. Weer even heul frisjes ;D
    Toen ik even mijn haren in ging soppen met shampoo, werd de douche ondertussen koud!
    Toen moest ik dus even wachten tot de douche weer warm zou worden, dat moet wel vaker bij ons Ö
    Nouja dat werd hij dus, heul even. Ik gauw de shampoo uitspoelen, word die douche weer koud! Dus toen ging ik er snel weer onder vandaan, maar de shampoo was al nat en soppend, dus die liep in mijn ogen en mond! D: Dat was vies en prikkend )': !
    Nu ben ik een beetje boos op de douche.
    Dat vind ik zo irritant hé, dan sta je zo lekker te douchen, vaak een beetje wakker te worden, word dat ding ineens ijskoud. Het gebeurd bij ons heel vaak, wel een paar keer tijdens dat je doucht. Aangezien ik niet denk dat iemand anders zo vaak het koude water aanzet als ik douche, neem ik aan dat wij een geest in huis hebben Ö (:'})
    Heeft iemand ook wel eens zoiets? Ö


    Mew <3

    ik weet het niet het kan ook wezen dat er iets met je cv aan de hand is want dan kan het wezen dat hij leeg is en dat je hem bij moet vullen

    KimxBill schreef:
    ik weet het niet het kan ook wezen dat er iets met je cv aan de hand is want dan kan het wezen dat hij leeg is en dat je hem bij moet vullen

    De paint laat (hoop ik!) zien dat ik niet meen dat ik een geest in mijn huis heb, dit was uutraard een grapje.


    Mew <3

    Lol >o)


    I found myself in Wonderland.

    Lol die paint dingetjes zijn geweldig :'D
    "ga toch een ziekte krijgen" oké dan :'D.
    Hmm hebben we niet :'D. Hebben wel vroeger problemen gehad met de warmwater kraan (toen we nog ergens anders woonden) en 'k herinner me mijn moeder met een ketel water (you know, zo'n keteltje dat je op het vuur zet) het bad vullen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Air schreef:
    (...)
    De paint laat (hoop ik!) zien dat ik niet meen dat ik een geest in mijn huis heb, dit was uutraard een grapje.

    ik had de plaatjes niet bekeken internet is daar te traag voor -.-'

    KimxBill schreef:
    (...)
    ik had de plaatjes niet bekeken internet is daar te traag voor -.-'

    Ha, ok :"D Jammerz.
    Marshmellow schreef:
    Lol die paint dingetjes zijn geweldig :'D
    "ga toch een ziekte krijgen" oké dan :'D.
    Hmm hebben we niet :'D. Hebben wel vroeger problemen gehad met de warmwater kraan (toen we nog ergens anders woonden) en 'k herinner me mijn moeder met een ketel water (you know, zo'n keteltje dat je op het vuur zet) het bad vullen ^^.

    Ga toch een ziekte krijgen is voor mij meestal de aardige versie van welke ziektes mensen altijd naar elkaar roepen :"D
    & Met een keteltje? Omg _O_ Dat lijkt me echt vreselijk onhandig Ö (duurde dat niet ontiegelijk lang voordat dat bad een beetje gevuld was?


    Mew <3

    Die plaatjes zijn echt geweldig xD

    Bij ons thuis gebeurd dat ook zo vaak.
    Mischien doen je ouders net de afwas terwijl je doucht en gebruiken zij al het warme water? xD

    Air schreef:
    (...)
    Ga toch een ziekte krijgen is voor mij meestal de aardige versie van welke ziektes mensen altijd naar elkaar roepen :"D
    & Met een keteltje? Omg _O_ Dat lijkt me echt vreselijk onhandig Ö (duurde dat niet ontiegelijk lang voordat dat bad een beetje gevuld was?

    Ja da's inderdaad het vriendelijkste dat je kan zeggen =).
    Nuja als je eens bedenkt, 'k was toen jonger dan 4 toen we daar woonden, dus een gevuld bad had ik helemaal niet nodig :'D. Dus nee duurde niet lang :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    @Helpme, mijn ouders wassen niet ALTIJD af, x'D En tis ook gewoon als ik alleen thuis ben ;D
    Et @ Marschmellow, Ah ok, gelukkig _O_


    Mew <3

    Dat hebben wij ook altijd.


    Your fingerprints are on my heart.

    Omg die plaatje [/plat]
    En dat heb ik al mijn vader bijv. warm water uit de kraan 'haalt' [/weetikhoedatheet?] en ik onder de douche sta =.=''


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hahaha die plaatjes zijn super x'D
    maarnee, dat heb ik nooit bij mij thuis :o


    -

    Dat heb ik ook en dat is irritant. >< Volgens mij ligt dat aan de douche. Serieus, ik zit er twee minuten onder, wordt dat ding ijskoud, wacht ik tot het warm word, dan wordt het kokendheet en dan normaal en dan weer ijskoud. >< Serieus, als je onder een kokendhete douche staat is dat ook weer niet plezierig. ><


    You'll never dream alone. <3

    hahahaha die plaatjes zijn geweldig xD
    maar kan het zo zijn dat als je beneden de warmwater kraan opendoet terwijl iemand staat te douchen dat ie dan ook koud wordt?


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    hahahaha die plaatjes zijn geweldig xD
    maar kan het zo zijn dat als je beneden de warmwater kraan opendoet terwijl iemand staat te douchen dat ie dan ook koud wordt?

    Bij ons doettie t gewoon random, ook als je doucht als er niemand is enzo :']


    Mew <3