• Hallo lieve leden.
    Omdat er enkele foutjes in Quizlet zitten, hebben we besloten om een handige lijst te maken zodat die allemaal opgelost raken zonder dat Rutger eest nog naar die fouten moet zoeken.
    Dit betekend dus dat je hier de fouten mag neerzetten die je hebt ontdekt in de site. :]
    X
    Droppen maar! ^^

    NOTE:
    - Post geen suggesties!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:33 ]


    Let the Night embrace you

    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?


    Take me to wonderland

    Ja dan klik je gewoon op die knopjes daar boven, dan selecteer je hem, en ga je typen, hier heb ik er geen last van. Maar wel op een andere laptop/computer.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 17:07 ]

    Soms als ik inlog, en dan bijv. op 'Mijn Profiel' klik, word ik automatisch weer uitgelogd. Een aantal quizlet-vrienden schijnen dit ook te hebben. K weet niet of dit al eerder is gemeld, ergens..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Benji schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?

    Ik heb dat ook, maar dat ligt waarschijnlijk aan Safari.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Benji schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?


    Dit heb ik dus ook vaak.><'


    everything, in time

    De shoutbox en dan de laatste 100 berichten geeft hij bij mij aan

    Parse error: syntax error, unexpected '/' in /home/sites/quizlet.nl/www/shout/last.php on line 8.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 19:56 ]

    Benji schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?

    Ja, dat heb ik ook. Maar ook als je tekst er al staat en je wilt een stukje tekst of gewoon een woord verwijderen, dan verspringt 'ie ook steeds en dan moet je weer helemaal naar benenden scrollen om de zin te vinden waar je dat woord dan verwijderd hebt.


    Je moet worden wie je bent.

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook, maar dat ligt waarschijnlijk aan Safari.
    Ik heb het ook met google chrome.


    Life is hard and then we die

    Benji schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?

    Ik heb dat met Google Chroome, maar niet met Internet Explorer ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb het ook met google chrome.


    Hope goes lost but never dies.

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook, maar dat ligt waarschijnlijk aan Safari.

    Heb ik met chrome ook.
    ehm ik heb nog een paar dingen
    Als je je afmeld doet Q het soms een paar weken niet, dan springt hij heen en weer van index naar login geloof ik. Dat had ik met Mozilla en Chrome.
    Als je center, left en right codes gebruikt dan wordt de tekst daarna zwart en klein.
    en nog een maar die maakt niet zoveel uit. ALs je op onthoud mij staat, dan is Q nog niet ingelogd op het moment dat je de startpagina opent, maar pas als je ergens op klikt.


    Alis volat propriis

    BillHumanoid schreef:
    De shoutbox en dan de laatste 100 berichten geeft hij bij mij aan

    Parse error: syntax error, unexpected '/' in /home/sites/quizlet.nl/www/shout/last.php on line 8.

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Miauw schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook, maar dat ligt waarschijnlijk aan Safari.

    Safari is een internetbrowser, he?
    Ik heb internet explorer/Google Chrome, en heb hetzelfde probleem.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    LxGaGaleinxG schreef:
    Wel ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik een hoofdstuk wil plaatsen en ik zet mijn cursor in het vakje van tekst, dan verspringt ie terug naar het vakje van inleiding en dan kan ik mijn verhaal niet goed typen. Dus ik moet alles eerst typen in word en dan snel plakken in het vakje voor ie terug verspring naar het inleidingsvakje. Hebben hier trouwens nog meer last van?

    opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Als ik op vetgedrukt (B) ofzo druk, wilt het niet in mijn tekstvak komen. Meestal toch niet. In GB en hier op het forum wel, maar bv in een blogbericht, of als ik een bericht wil aanpassen doet ie dat niet meer. Dat kan vast wel liggen aan het feit dat ik firefox heb..


    Some people make the world special just by being in it