• Haaai^^, hier is dat atrikel over me (A),dat ik op Q moest zetten omdat sommige die krant ni kunne kope x)

    & ik wéét dat er mss fouten instaan, maar daar kan ik niet aandoen. (zoals bv dat Bill XXL-kleren draagt) daar kan ik niets aan doen, ik weet echt wel dat dat Tom isxD! + ik heb HELEMAAL NIET gezegd dat mijn school naar mij riep: “Tokio Hotel is een sekte!” Th-freakske enzo riepen ze wel om me te irriteren, maar dat th een sekte is heb ik nog van niemand gehoord!

    Edit1= I know dat ik heb gezegd dat ik er Quizlet in vermeld heb..EN DAT HEB IK ECHT GEDAAN! Alleen hebben ze het niet in het artikel gezet(huil), ja vind ik erg(baby)! Want ik heb het echt niet verzonnen,dat ik jullie ook vernoemd heb! Nou dan zeg ik hier wel wat ik over jullie zei: “Dankzij TH heb ik ook een fantastische site leren kennen! Quizlet.nl! Ik heb er veel vrienden leren kennen, en ik kan echt niet meer zonder ze. Als je me ze nu zou afpakken,dan zou ik echt niet weten wat te doen(H)! Ze steunen je daar zo goed, & gelijk wat je bent , of je nu emo,scène of wat dan ook bent, fan van gelijk welke band..je wordt er gerespecteerd! En dat is echt fantastisch aan die site!(H)” Zo dat heb ik over jullie gezegd:X[/slijmslijmxD] , het staat mss niet in het artikel,maar het is wel belangrijk NAH(puh)(A)!

    Edit2= Foto staat onderaan het artikel!xD
    & dat rokj is ook van TH,alleen zie je het niet Xp


    Helemaal boven de teksten van mij( ik heb lekker een pagina voor mezelf:Y)xD) & die van de JB-fan&HannahMontanaFan staat: “IK BLIJF FAN TOT IK BOMMA BEN!” [/hihi lekker een zinnetje van mij Xp!]

    Ja, meisjes vinden vriendschap erg belangrijk, maar vergis u niet: ze kunnen ook bijzonder hard zijn. Voor elkaars muzikale smaak bijvoorbeeld, want wie smaak zegt, zegt imago, en dat is alles (of toch veel) in jonge-meisjesland. Dus wordt Hannah Montana al eens als stroperig afgedaan, vinden de fans van Tokio Hotel de Jonas Brothers maar gladde smoeltjes en wordt in omgekeerde richting wel eens de term 'rare snuiters' gebruikt (hoe noem je anders Duitsers met bizarre kapsels)? Wij peilden naar de toewijding van drie die-hard fans. Waarom zijn ze voor deze of gene groep gevallen, wat maakt hun idolen speciaal en hoe ver gaan ze in hun adoratie?
    Griet Plets(journaliste)


    'Zij beschrijven precies hoe ik me voel'
    Fan Tokio Hotel — Saébel De Wever, *leeftijd*. Fan van Tokio Hotel.

    Wat vind je zo geweldig aan Tokio Hotel?

    'Ik vind het heel straf dat ze in hun eigen taal de wereld kunnen veroveren. Duits is niet populair, en toch vinden de meeste fans hun Duitstalige liedjes mooier dan hun Engelse. Bovendien kan ik me helemaal in hun teksten verliezen: ze verwoorden exact hoe ik me voel. In “1000 Meere, beschrijven ze hoe ze naar hun geliefde willen, maar niet tot bij haar geraken - ze hebben geen lief, hoor, maar daar gaat de song wel over. En dat is precies hoe ik me voel: ik zou zo graag eens tot bij Tokio Hotel komen, hen zo graag eens ontmoeten, maar ik moet nog duizend meren over, duizenden sterren passeren om mijn doel te bereiken.'

    'Ik ben trouwens veel sterker geworden dankzij Tokio Hotel. Mijn ouders zijn aan het scheiden, en ik vind troost in nummers als “Gegen meinen Willen,, dat over echtscheidingen gaat. Drie van de vier leden hebben gescheiden ouders, en hun ervaringen zijn zo herkenbaar. Maar zij zijn erdoor geraakt, dus kan ik het ook.'


    Je spreekt vol lof over hun teksten, maar begrijp je die wel?

    'Ik nog geen Duis op school,is maar laat hier, dus in het begin begreep ik alleen “jawohl”,en moest ik de vertaling voortdurend opzoeken. Tot ik op een bepaald moment heb gezegd: ik wil Duitse les in avondschool volgen. Dat mocht eerst niet omdat ik nog te jong was, maar nu gaat mijn moeder mee als begeleider en zo kan het wel. 't Is druk hoor, maar ik wil echt alles doen om Tokio Hotel te begrijpen. En om hen ooit te ontmoeten. Later wil ik Duitse journalistiek studeren - of bestaat dat niet als studierichting? Toch zeker journalistiek, zodat ik hen in een busje kan achtervolgen en interviews met hen kan doen.'

    Wat vind je van hun stijl?
    Super. Ik ben zelf altijd een beetje anders geweest en ik vind het heerlijk dat iemand als Bill met zo'n ontploft kapsel en extra large kleren over straat durft te lopen. De leden van Tokio Hotel zeggen echt: kijk, wereld, dit ben ik, en of je er blij mee bent of niet, ik ga mezelf niet veranderen. Dankzij hen heb ik het zelfvertrouwen gekregen om me echt te kleden zoals ik dat wil - met veel zwart, een beetje emo-achtig. Op school moeten ze daar niet veel van weten, ik ben er de enige fan, en vaak roepen ze dingen als “freak, of “Tokio Hotel is een sekte,. Maar daar trek ik me niets van aan. Mijn motto is - en schrijf dat zeker op - Glaub' an deine Träume!'

    'Vroeger had ik vrienden die ook fan waren, maar zij waren “Bill-lovers, (de zanger, red.) en ik een “Tom-lover, (de gitarist, red.). En intussen hebben ze toch afgehaakt. Dat zeggen mensen trouwens vaak: “Ach meisje, over een jaar denk je: zulke janetten, dat ik daar fan van ben geweest., Maar ik blijf fan tot ik sterf, echt waar. Als ik later bomma ben, dan zal ikmijn kleinkinderen vertellen: “Toen ik zo oud was als jullie, was ik fan van Tokio Hotel, en dat ben ik nog altijd!,'


    zo dat was het x'D
    Xx
    Foto->http://www.quizlet.nl/foto.php?id=128025


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ah, wat gaaf!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ghehe TH krijgt een heel blad *trotsheid ^-^*


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aaaaaaah Super ^^
    Dat je zoveel weet te vertellen zeg oÔ


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    danke voor compli's dudes(K)
    Xx^^


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Prachtig Artikel xp
    Ene, ik doe met je mee; Fan ben je voor het leven anders ben je géen fan. Je hebt de ToHo- fan Fantastisch vertegenwoordigt !
    X


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Respect voor jou, hoor! (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Geniaaal<3


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    wauw,cool
    een prachtig artikel


    Everyone smiles in the same language.

    weeew!! zo leuk dat je een intervieuw hebt gehad xD!! superrr

    like that's what i'm saying all the time, but nobody's listening. dit is egt goed gezegd, ik vind dat die volwassenmensen ook wel gewoon eens mogen weten wat er nou zo geweldig is aan dat 'commerciele gezeik'


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.