• Ik was vandaag net bij concert van Cinema Bizarre, ik heb er een meisje van Q ontmoet die ik niet eens kon ><

    Ik stond naast haar, maar mijn ma had me bij haar weg gesleept. Ik dacht: Wtf o.o

    En toen bleek ze naast Kiro's moeder, zus, broer en buurvrouw te staan! Ongelovelijk! :|

    Ik was zó blij! Ik heb heel veel met haar geknuffelt en ik sta met haar op de foto, en ze heeft me haar naam verteld! En ze had een foto van mij gemaakt die ze aan haar zoon gaat geven, en waar bij ze mijn naam zegt! 8D

    Ze is bij al hun concerten, Kiro zei tegen haar dat ze bij het concert heel hard mee moet zingen en springen en alles! XD

    En ik heb een breekstaafje van haar gekregen [a]

    En nou ben ik BLIJ <33

    Pwoeh, was me weer een dagje... ._.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 0:39 ]


    Scream for mercy!

    dat is wel retegeil.
    lucky you. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kan er niks aan doen maar vind Kiro's moeder nog steeds eng :X. Wel stoer dat je der ontmoet hebt enzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Trafficlight schreef:
    dat is wel retegeil.
    lucky you. _O_


    Oh ja dat ben ik zeker :'DD

    Ze zei ook nog dat de jongens van CB heel lief en 'normaal' zijn, en ik gewoon kalm kon blijven. Ze had me getroost... $: Like, amg :'D


    Scream for mercy!

    KirstenSnaps schreef:
    Kan er niks aan doen maar vind Kiro's moeder nog steeds eng :X. Wel stoer dat je der ontmoet hebt enzo.


    Hoezo eng, ik vind haar juist hardstikke lief Ö :D


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Oh ja dat ben ik zeker :'DD

    Ze zei ook nog dat de jongens van CB heel lief en 'normaal' zijn, en ik gewoon kalm kon blijven. Ze had me getroost... $: Like, amg :'D

    je getroost? sprak ze dan engels? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, stoer voor je. _O_

    Trafficlight schreef:
    (...)
    je getroost? sprak ze dan engels? :]


    Ja een beetje, maar vooral Duits. ^^


    Scream for mercy!

    Oe, ik heb je niet gezien vandaag...


    Music is the new sex

    Ben eigenlijk wel benieuwd. Hoe zag ze eruit?


    Wie du mir, so ich dir.

    Enchant schreef:
    (...)

    Ja een beetje, maar vooral Duits. ^^

    en dat kon je allemaal verstaan ? _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stiekem was dat Kiro's moeder niet, maar iemand die zich voordeed als zijn moeder. Ik zou maar oppassen, straks heeft Karin je in de zeik genomen!

    KirstenSnaps schreef:
    Ben eigenlijk wel benieuwd. Hoe zag ze eruit?


    Als mijn camera lief doet zet ik de foto nog wel op Q :'D Ze was een beetje stevig, had lang donker krullend haar en het zelfde neusje als Kiro, en zijn broer ook. ^^


    Scream for mercy!

    Trafficlight schreef:
    (...)
    en dat kon je allemaal verstaan ? _O_


    Joah, of course why not? ><


    Scream for mercy!

    Prodigy schreef:
    Stiekem was dat Kiro's moeder niet, maar iemand die zich voordeed als zijn moeder. Ik zou maar oppassen, straks heeft Karin je in de zeik genomen!


    Nee ze leek echt op hem en zijn broer ook en Kiro zat de hele tijd luchtkusjes naar haar te blazen en ik zag haar uiteindelijk backstage gaan. :'D


    Scream for mercy!

    Trafficlight schreef:
    (...)
    en dat kon je allemaal verstaan ? _O_

    Ik versta ook heel goed Duits hoor, terwijl ik nog maar één jaartje heb gehad. Niet vanwege Tokio Hotel ofzo, maar als je een beetje logisch nadenkt, versta je ongeveer alles van Duits.