• Kinders,
    is het tegenwoordig de bedoeling dat je overal onder gaat zetten, 'ik ben niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken. Het is mijn mening.'
    Want dat vind ik namelijk serieus te triets voor woorden en onzettend irritant, dat ik gewoon niet eens meer een reactie kan plaatsen op een vraag van iemand zonder er direct gezeik over te hebben.
    Dat iemand het er niet mee eens is is tot daar aan toe, maar reageer dan normaal. Online forums zijn niet voor het gezeik op ander mans mening.

    Ik moest even mijn mening plaatsten. Ik werd zo moe van dat gezeik. Heb respect voor elkaar.

    x.


    Elegance is refusal.

    Ik ben 't wel met je eens ;]

    Ik ook eens zijn. (krul)


    we've only said goodbye with words

    het is ongelooflijk zielig als je zegt: 'ik ben niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken. Het is mijn mening.' Like, zwijg dan. Tuurlijk ben je wél verantwoordelijk over je eigen uitspraken, wat is dat nou voor een domme opmerking ><.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 15:25 ]


    -

    Hell Yeah.

    Ik zeg het ook altijd, ik bedoel
    Als ik iets negatiefs zeg over iets dat zet ik er meteen sorry ofzo achter ._. Omdat ik bang ben dat ik hier word aangevallen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Blondiepants schreef:
    het is ongelooflijk zielig als je zegt: 'ik ben niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken. Het is mijn mening.' Like, zwijg dan. Tuurlijk ben je wél verantwoordelijk over je eigen uitspraken, wat is dat nou voor een domme opmerking ><.


    None but ourselves can free our minds.

    Blondiepants schreef:
    het is ongelooflijk zielig als je zegt: 'ik ben niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken. Het is mijn mening.' Like, zwijg dan. Tuurlijk ben je wél verantwoordelijk over je eigen uitspraken, wat is dat nou voor een domme opmerking ><.

    precies


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    je hebt gelijk maar zoals carnage zegt : de meeste zijn bang om aangevallen te worden.


    We can only learn to love by loving.

    Blondiepants schreef:
    het is ongelooflijk zielig als je zegt: 'ik ben niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken. Het is mijn mening.' Like, zwijg dan. Tuurlijk ben je wél verantwoordelijk over je eigen uitspraken, wat is dat nou voor een domme opmerking ><.

    Ja daar heb je gelijk in, maar 'k vind het niet erg als mensen er achter zetten dat het niet hun bedoeling is om mensen te kwetsen, aangezien je hier op internet zit, zit je ook met mensen die je niet kent en die weten niet meteen wat je bedoelt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja daar heb je gelijk in, maar 'k vind het niet erg als mensen er achter zetten dat het niet hun bedoeling is om mensen te kwetsen, aangezien je hier op internet zit, zit je ook met mensen die je niet kent en die weten niet meteen wat je bedoelt.


    Dat vind ik ook niet erg, maar ik vind het gewoon een ongelooflijke domme en zielig opmerking dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun uitspraken, want daaruit haal ik niet dat ze mensen niet willen kwetsen ><. 'sorry' of 'ik wil niemand kwetsen' vind ik niet erg, integendeel.


    -

    Mensen moeten vooral goed lezen, wand vaak lezen ze niet goed en dan krijg je mis verstanden. En mensen moeten zich niet meteen aangevallen voelen als je ergen commetaar op geef.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Stiekem is iedereen wél verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraak ook al is het een mening ;x But, dat is mijn mening hé.
    Anyways, ja, je hebt ergens wel gelijk, maar op een mening wordt gewoon een mening gegeven van iemand anders. Zo kunnen er nu eenmaal conflicten ontstaan hé. ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mee eens. (:
    je mag bets je mening vertellen maar doe dat dan op een respect volle manier. :Y)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!