• Yolanthe Cabau van Kasbergen zou €100.000 of "misschien wel meer" hebben meegenomen uit het huis van haar ex Jan Smit, zo beweert zijn moeder Gerda Smit. In een interview met Evert Santegoeds sprak Jan's moeder voor het eerst openlijk over de breuk. Toen Yolanthe het huis van Jan verliet zou ze veel te ver zijn gegaan, zo zegt Gerda. "Een heel groot bedrag is er weg. Erg veel geld," aldus de moeder van Jan. Het was als donderslag bij heldere hemel voor Gerda, die Yolanthe voorheen graag mocht: "Ik heb haar altijd een leuke schoondochter gevonden," beaamt moeder Smit. "Ze heeft hier twee jaar over de vloer gelopen en ik heb nooit problemen met haar gehad. Maar na dit geintje heb ik een hele rare smaak in mijn mond gekregen." Omdat Yolanthe momenteel vakantie viert op Ibiza, samen met voetballer Wesley Sneijder, was ze niet bereikbaar voor commentaar. Maar Van Kasbergens manager Selena Visser liet het volgende weten: "Yolanthe heeft niets meegenomen waar Jan niet van wist. Ze zijn op de dag van de verhuizing samen door het huis gelopen en hebben de spullen verdeeld. Zoals mensen die uit elkaar gaan dat doen. En nu dit. Of het om een ton, een euro of een miljoen gaat, doet niet ter zake. Ze hebben het samen afgesproken."


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Moeten ze zelf maar uitvechten, ik geloof er neit al te veel van.


    We can only learn to love by loving.

    i dont care.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Da's toch slim? Ik zou dat ook doen hoor. :X

    LotteLampje schreef:
    i dont care.


    None but ourselves can free our minds.

    mij boeit dat hele gedoe niet, iedereen zou hun eens met rust moeten laten het zijn ook maar mensen zoals jij en ik


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    mij boeit dat hele gedoe niet, iedereen zou hun eens met rust moeten laten het zijn ook maar mensen zoals jij en ik

    Totaal mee eens _O_
    Net alsof ze het zo leuk vinden, allemaal die media-aandacht ;x

    Hahah what a load of crap. Alsof Jante zomaar 10,000 laat meenemen zonder dat hij ervan op de hoogte is. De twee waren niet eens alleen thuis, maar de hele tijd samen :').

    En heeft ze echt een ton gejat. Onder zijn neus. Dan is ze toch slimmer als ze eruit ziet!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik geloof er geen anus van. Net alsof je voor je lol even een ton in je kast hebt liggen.


    blame the bully.

    Echt een HenkGerda -.-


    ok

    LotteLampje schreef:
    i dont care.


    P.S. Gerda & Jan.. Leuke namen :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    opmerkelijk hoe iedereen toch altijd snel het nieuws van msn today op quizlet zet. :]
    maare. het kan me niet veel schelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LotteLampje schreef:
    i dont care.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het is nu op tv. En omg, als je die foto's zag. Wát een kutwijf is die Yolanthe. Serieus. Een antiek bloemstuk ingeruild voor een ander bloemstuk, en guess what, die kwam uit de badkamer. Zjesus. Wat een respect.


    I'd rather go naked than wear fur.

    LotteLampje schreef:
    i dont care.


    You'll never ever ever be mine.

    Phenomenon schreef:
    Het is nu op tv. En omg, als je die foto's zag. Wát een kutwijf is die Yolanthe. Serieus. Een antiek bloemstuk ingeruild voor een ander bloemstuk, en guess what, die kwam uit de badkamer. Zjesus. Wat een respect.


    Inderdaad, die slet is gewoon op geld uit! En nu zit ze achter Wesley Schneider aan -Ja een voetbalvrouw worden zeker..- Die slut heeft gewoon heel Jan's huis leeg geroofd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus