• Ik wil dat zo graag hebben hé... Zo'n klein krullend ding. Maar van mijn ouders mag ik het niet hebben omdat zij dat vies vinden. Dus heeft mijn zus een voorstel. Zo'n oorbelachtige stretch. Dat krult en langs allebei de kanten van je oor zitten. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen. Maar zodat de mensen denken dat het echt is. Wie van jullie heeft er een stretch?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Degene die jij dan wilt zijn fake.
    Ik heb echte, maar mocht het ook niet van mijn ouders. Maar uiteindelijk is het echt zo erg niet. Ja, er zit nu een gat van 8mm in mijn oor. So what! Zo verschrikkelijk zijn ze niet. En je hebt van die hele dunnetjes, die amper dikker zijn dan een normaal gaatje in je oor. Als je zoiets neemt, vinden ze dat vast niet erg.

    Ik heb het niet en vind er eerlijk gezegd niets aan. Als je dat uithaalt stinkt het naar het schijnt verschrikkelijk omdat je vlees rot of zoietd.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Ik heb het niet en vind er eerlijk gezegd niets aan. Als je dat uithaalt stinkt het naar het schijnt verschrikkelijk omdat je vlees rot of zoietd.


    Dat is echt zever.
    Ik heb er toch en bij mij stinken ze heus niet. Zo snel rot je vlees nu ook weer niet, hoor.

    AutumnLeaves schreef:
    (...)

    Dat is echt zever.
    Ik heb er toch en bij mij stinken ze heus niet. Zo snel rot je vlees nu ook weer niet, hoor.


    Iemand zei tegen me van wel. ach ja (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KirstenSnaps schreef:
    Deze pagina en volgenden daar staan de stretchers. Staan one size bij, dus dan weet je welke te nemen. Er zijn volgens mij maar 5 of 6 verschillenden en ze komen niet per paar maar per 1.

    Ik krijg nu al pijn aan mijn oren als ik gewoon nog maar naar die dingen kijk. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Ik krijg nu al pijn aan mijn oren als ik gewoon nog maar naar die dingen kijk. :X


    Het valt best mee, hoor. De eerste doet altijd het meeste pijn, dan moet je gewoon even doorzetten.

    Jippie ik krijg er ééntje.
    zo'n heeeeeel kleintje. van 1mm.
    het is niets maar het is er wel één.
    En maybe maak ik hem nog wat groter xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Douglas schreef:
    Jippie ik krijg er ééntje.
    zo'n heeeeeel kleintje. van 1mm.
    het is niets maar het is er wel één.
    En maybe maak ik hem nog wat groter xp
    nice ^^


    Imperfection Is Beautiful