• Ik heb dus voor een feest muziek nodig. Een vriend van mij is een ongelofelijke rockfanaat en wil een rocknummer uit de 80's zingen. Het probleem is; Hij heeft een vrij lage stem. Dus...

    Wie weet er een rocknummer uit de 80's dat voor iemand met een wat lagere stem te zingen is? :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    @RockTheFloor; De jaren 80, schat, is de tijd van de glamrock. Alle zangers hadden pieperige, hoge stemmetjes :'D
    Ik zat nu zelf te denken aan iets van Bruce Springsteens lagere werken, of eerdere nummers van Metallica :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    @RockTheFloor; De jaren 80, schat, is de tijd van de glamrock. Alle zangers hadden pieperige, hoge stemmetjes :'D
    Ik zat nu zelf te denken aan iets van Bruce Springsteens lagere werken, of eerdere nummers van Metallica :'D

    Haha, alleen de glamrock? ='DD
    Welke grot heb jij gezeten? xD
    Wat ddacht je van de metal, de punk, de garagerock, en al die andere twinitg stijlen die toen ontstaan zijn? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    RockTheFloor schreef:
    (...)
    Haha, alleen de glamrock? ='DD
    Welke grot heb jij gezeten? xD
    Wat ddacht je van de metal, de punk, de garagerock, en al die andere twinitg stijlen die toen ontstaan zijn? xD

    Dan ga je meer richting de underground scene, zoals Dream Theater, The Cure etc.
    Het gaat nu om hits weetje ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Dan ga je meer richting de underground scene, zoals Dream Theater, The Cure etc.
    Het gaat nu om hits weetje ^^


    De hits toen, of de nummers die iedereen nu nog meeblèrt? xD Sorry hooor, maar de glamrock was niet de enige hitstijl toen. :P (Niet stom bedoeld.;))
    Misschien moet je gaan voor Culture Club? :P
    Haha, just kidding, kan hij Alice Cooper halen? ^^ Poison blijft een supervet nummer! :D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    RockTheFloor schreef:
    (...)

    De hits toen, of de nummers die iedereen nu nog meeblèrt? xD Sorry hooor, maar de glamrock was niet de enige hitstijl toen. :P (Niet stom bedoeld.;))
    Misschien moet je gaan voor Culture Club? :P
    Haha, just kidding, kan hij Alice Cooper halen? ^^ Poison blijft een supervet nummer! :D

    True, daarnaast had je nog de heartland rock en dat soort zooi, maar verder was het vooral glitter, glamour en Michael Jackson. :'D De meeblèr nummers gaan ook nog wel ^^ LIVE IS LIFE! lalalalala :P
    Alice Cooper zou misschien nog kunnen, maar Freddie Mercury is toch íets te hoog gegrepen ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik had het niet over Queen hoor. xD
    Misschien moet je Culture Club nog eens overwegen. :Y)
    Karma karma karma karma, karma Cameleon. B)

    En haha, ja, dat nummer is ook vet! xD Maar wle hoog, helaas. xD

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 17:41 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    brbiegirl(A)
    whaha nee ik weet niet echt iets
    Lordi is wel zwaar[/mr geen '80]
    Xx

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 17:55 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Laat hem anders samen met iemand een liedje zingen dan is het al makkelijker.

    x.


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Het wordt Purple Rain van Prince :'D Die vind hij zelf leuk :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.