• Jaaaaa, RepentRepent wilt een Tattoo. Uhu! :Y) Maar maar maar, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil deze > http://media.photobucket.com/image/bills%20tattoo/UNIQUExKITTY/Tokio%20Hotel/iloveyoubillxx.jpg?o=6

    Maar dan in plaats van Freiheit '89 iets anders. Heeft iemand ideetjes wat ik er kan schrijven en zou ik het laten doen of niet? Ik wil jullie mening 8D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik zou dat niet doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    AutumnLeaves schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.


    Je moet worden wie je bent.

    ik vind dat echt fugly, en ik hou zoiezo niet van tattoo's.

    ligt eraan waar ; je krijgt er troubles met werk.
    wil je op je 80ste nog steeds zo'n ding in front of je kleinkinderen? / kinderen?

    ik zou het NIET doen. serious. wacht er desnoods een paar jaar mee.

    je krijgt spijt.

    screamlauder schreef:
    ik vind dat echt fugly, en ik hou zoiezo niet van tattoo's.

    ligt eraan waar ; je krijgt er troubles met werk.
    wil je op je 80ste nog steeds zo'n ding in front of je kleinkinderen? / kinderen?

    ik zou het NIET doen. serious. wacht er desnoods een paar jaar mee.

    je krijgt spijt.


    Niet iedereen krijgt spijt van een Tattoo en zoals ik al had gezegd ga ik natuurlijk nog even nadenken ;o Een tattoo zet je niet op 1 2 3? En wat maakt het nou uit of je een tattoo hebt op je 80 ste of niet? Ik zou het leuk vinden da je daar over kunt vertelle aan je kindere en klein kindere ;o En het hangt er van af wélk werk je doet...

    ach ja, ieder zijn mening.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Je moet het zelf weten wat je er schrijft. En niet vragen aan iemand anders. Een tattoo moet iets zijn voor u eigen,iets persoonlijks. Iets dat speciaal is voor jouw. En dan kun je het moeilijk aan andere vragen wat er moet komen te staan^^

    AutumnLeaves schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik zou wachten tot je op een zekere leeftijd zit, want je kunt later echt nog van gedachten veranderen. Nu ben je er misschien zeker van dat je dat écht wilt en dat je er nooit spijt van zult krijgen, maar dat zal later niet meer zo zijn. Ik zou gewoon nog even afwachten en goed nadenken wat je echt wilt.
    Trouwens tatoeages mogen pas vanaf je 18, tenzij vanaf 16 mét toestemming van je ouders. Zo hóórt het alleszins te zijn. Dus wacht totdat je op een zekere leeftijd zit en bekijk dan nog eens of je het wel echt zo graag wilt.
    Tatoeages zijn voor altijd. Of toch ongeveer.

    Half mee eens^^. Echt spijt ga je nooit van een tattoo hebben. Omdat je een tattoo zet over iets dat je dierbaar is of iets speciaals in jouw ogen. En daarom blijft het dan ook een betekenis hebben. Ook later,want de herinerringen blijven. En dat zal echt een fijn gevoel geven later. [zo denk ik er gewoon over]. En die man waar ik mijn tattoo heb laten zetten [allemaal daar heen gaan trouwens,hij is echt geweldig goed<3] doet het zonder toestemming van de ouders,ondet de 18

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 2:27 ]

    Kijk, je vrààgt het nog aan ons. Dus je bent niet zeker.
    Niet doen dus.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Niet iedereen krijgt spijt van een Tattoo en zoals ik al had gezegd ga ik natuurlijk nog even nadenken ;o Een tattoo zet je niet op 1 2 3? En wat maakt het nou uit of je een tattoo hebt op je 80 ste of niet? Ik zou het leuk vinden da je daar over kunt vertelle aan je kindere en klein kindere ;o En het hangt er van af wélk werk je doet...

    ach ja, ieder zijn mening.


    ja oke :] ieder z'n mening ja.

    maar goed, wat zou je later willen doen?
    want als alleen al in aanmerking komt met mensen, wat 80% van alle baantjes ongeveer hebben,

    moet je het verbergen of blabla.

    so i'm just saying, maar als je het graag wilt en niet laten kan, moet je het zelf weten.
    ik vind vrouwen met een tattoo echt niet charmant.

    again, mijn mening.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Half mee eens^^. Echt spijt ga je nooit van een tattoo hebben. Omdat je een tattoo zet over iets dat je dierbaar is of iets speciaals in jouw ogen. En daarom blijft het dan ook een betekenis hebben. Ook later,want de herinerringen blijven. En dat zal echt een fijn gevoel geven later. [zo denk ik er gewoon over]. En die man waar ik mijn tattoo heb laten zetten [allemaal daar heen gaan trouwens,hij is echt geweldig goed<3] doet het zonder toestemming van de ouders,ondet de 18



    van de 11 mensen met een tattoo die ik ken, hebben er 9 het alleen gezet omdat ze hem mooi vonden, bv. 'een ster op m'n arm, vind ik leuk.' maar echt echt een betekenis heeft het niet echt.
    tuurlijk heb je met sommige dingen asociaties, maar ik denk dat het geheel aan jou levensstijl, en jou omgeving en jou toekomst ligt,

    ik zou er in iedergeval nooit 1 zetten, hoe graag ik het ook wil.

    daarbij ben ik doodsbang voor naalden haha xD

    maar het ligt eraan hoe oud je nu bent, en de leeftijd je het gaat neer planten.
    hoe weet je nu al dat dat echt iets is wat je heel graag wil?

    ^^ rond dit soort leeftijden weet je altijd alles al en meestal ook nog beter haha.

    Nu denk je daar al over na? Je hebt minstens nog 2 jaar te gaan. Ik zou het niet zo bekijken, van 'Ik mag een tattoo dus doe ik het', je moet daar goed over nadenken.
    Je zit er voor je hele leven aan vast en later vind je bv Hello Kitty misschien wel helemaal niet leuk.
    Het is ook niet om stoer te doen of zo, het is heel serieus. Dus als je zeker weet dat je iets wilt doen wat echt iets voor je betekent, zou ik het doen, maar dan niet zo groot en gewoon intiem.


    -

    Ik denk er nu ook al overna, maar die ik wil laten zetten heeft een hele speciale betekenis.
    Ik wil op mijn onderkant van mijn pols Daddy, I miss you en daaronder 03-07-08.
    Ik weet al zeker dat ik dat ga doen.
    Maar zoals ik en meerderen al zeiden, je moet het niet doen voor de lol. Het is heel serieus, je zit er de rest van je leven aan vast.


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Half mee eens^^. Echt spijt ga je nooit van een tattoo hebben. Omdat je een tattoo zet over iets dat je dierbaar is of iets speciaals in jouw ogen. En daarom blijft het dan ook een betekenis hebben. Ook later,want de herinerringen blijven. En dat zal echt een fijn gevoel geven later. [zo denk ik er gewoon over]. En die man waar ik mijn tattoo heb laten zetten [allemaal daar heen gaan trouwens,hij is echt geweldig goed<3] doet het zonder toestemming van de ouders,ondet de 18

    Er zijn genoeg mensen die hun tattoo weg laten laseren. Dat schijnt een tijd te duren voor het weg is (meerdere keren doen dus) en ik hoorde dat het best pijn kan doen.
    Ik neem aan dat je dat je het dan niet meer zo leuk vind en een fijn gevoel door krijgt, als je dat er toch voor over hebt.
    OT;
    Ik zou het zeker niet doen, als je er spijt van krijgt heb je 'n probleem.
    Daarbij vind ik het ook gewoon een lelijke tattoo.


    Mew <3

    ja maar je moet gewoon zo denken :

    weglaseren is geen optie.
    het is permanent.

    Ik zou het niet doen, maar wie ben ik om voor jou te bepalen.
    Doe anders jouw geboortejaar?


    ok