• Heyy
    ik zit met een probleem...
    Myn vriendje bepaalt zowat mijn leven*, we hebben gisteren ruzie gehad omdat hij maar bvleef zeggen dat ik dik was. Toen heeft hij me vergeleken met een hoer omdat hij denkt dat ik hem bedrieg. En ook wou hij na 1 week samen zijn al verder gaan.
    Wat moet ik doen??
    1. Dumpen!!
    2. Hem nog een kans geven...

    Gelieve snel iets te laten weten!!

    Xx(K)

    kep em nog een kans gegeve omdat er een misverstand is geweest... hij zegt dat ik alles moeg doen en laten wat ik wil (behalve hem bedriege duh) en hij heeft egt wel spyt van wat hij zei duss...

    *Zodat jullie het wat beter snappen: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40073

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2009 - 14:59 ]

    Ik heb niet het gevoel alsof jij je prettig en gelukkig bij hem voelt. Dumpen dus.
    Hier had je btw toch al een topic over?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    DUMPEN!!!
    Dat joch is gestoort


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dumpen die handel!!!

    Hij is u niet waard, en zkr wat hij allemaal zegt

    Zo iets hoort een vriendje niet te zeggen!

    Die moet u accepteren zoals jij bent en niet vergelijken met een hoer en zeggen dat je dik ben

    Dumpen


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Dat je er nog over twijfelt, dumpen natuurlijk. oô

    Blondine schreef:
    Ik heb niet het gevoel alsof jij je prettig en gelukkig bij hem voelt. Dumpen dus.
    Hier had je btw toch al een topic over?


    Some people make the world special just by being in it

    Dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk.
    Maar je kan niet zomaar je vrijheid laten afnemen omwille van slechts 1 jongen.
    Jij bent degene die zelf je leven moet bepalen, niet hij.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dumpen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet hem dumpen, echt waar dat is veel beter voor je. Want volgensmij voel je je niet echt prettig bij hem, als ik het zo hoor. Hij heeft niks te zeggen over je leven. Oke, hij kan advies geven, maar neit alles beslissen wat je wel of niet moet doen. Je mag toch zeker wel met je vriend gaan shoppen voor een laatste keer omdat hij verhuist?! En je mag toch wel zelf weten of je make-up draagt/uitgaat of whatever.
    Maar je moet hem echt dumpen, dat is echt beter.


    Inspiration can hit you any time

    Dumpen, en niks anders.


    Protège moi de mes désirs.

    Dumpen!!!!

    SleepingSun schreef:
    DUMPEN!!!
    Dat joch is gestoort

    Je hebt 'm nog een laatste kans gegeven? En wat als hij die weer verknald, ga je hem dan nóg een geven? Want dat gebeurd volgens mij in véél relaties. Ik zou er meteen een eind aan gemaakt hebben.
    Misverstand of niet; jij bent degene die je leven bepaald, niet hij.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover