• HoiHoi!
    Als je een abo op iets hebt, word je een mail toegestuurd naar jouw email adres. Maar persoonlijk, zou ik het makkelijker vinden als je een mail zou krijgen op quizlet. Zou het eventueel niet mogelijk zijn dat je kan kiezen, op quizlet een mail, of op je MSN een mail? Want ik kan bijv. niet veel op mijn mails van mijn MSN. Dus eigenlijk heb ik niks aan mijn abo's..
    Zijn er soms nog mensen die dit gemakkelijker zouden vinden?^^ (:.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:43 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Agony schreef:
    Bedoel je zoiets gelijk als je een pb of een gb-bericht ontvangt dat je het ziet staan in dat gele kader-ding daar, maar dan voor stories enz? Want dat zou ik ook wel handig vinden. Ik krijg nml geen emails meer op mijn hotmail en heb geen zin om een emailadres te maken bij gmail alleen voor quizlet mails.. -- bij mij doet het ook niet uit dat ik abo's neem ^^


    Ja. Dat je een mailtje krijgt op quizlet met bijv. Deel 15 van "Voorbeeld quiz " staan online! Ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze bedoelde voor een pb-bericht te sturen als er een nieuw chapter van een serie of storie is.


    Het maakt niet echt uit. Dat het gewoon ergens opkomt. Liefst in een bericht. Maar het zou ook hand zijn als er ergens een kadertje staat met van welke series/stories er een nieuw deel op staat (:


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    (...)

    Het maakt niet echt uit. Dat het gewoon ergens opkomt. Liefst in een bericht. Maar het zou ook hand zijn als er ergens een kadertje staat met van welke series/stories er een nieuw deel op staat (:


    Maar, als je op dat ding klikt en er staan zoveel delen online van verschillende series/stories, waar kom je dan uit? O.o


    You'll never dream alone. <3

    idd handig.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Maar, als je op dat ding klikt en er staan zoveel delen online van verschillende series/stories, waar kom je dan uit? O.o


    Waarom ben jij zo'n doordenker?
    Vb:
    Serie's:
    1 nieuw deel van "..."
    3 nieuwe delen van "..."

    Storie's:
    4 nieuwe delen van "..."

    Zoiets ofzo (:


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    (...)

    Waarom ben jij zo'n doordenker?
    Vb:
    Serie's:
    1 nieuw deel van "..."
    3 nieuwe delen van "..."

    Storie's:
    4 nieuwe delen van "..."

    Zoiets ofzo (:


    Ik denk graag door. (nerd)
    Maakt dat je ding niet te lang, want je weet wel met mijn honderden abo's ik krijg om de minuut mail van een nieuw chapter. [=


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik denk graag door. (nerd)
    Maakt dat je ding niet te lang, want je weet wel met mijn honderden abo's ik krijg om de minuut mail van een nieuw chapter. [=


    =D. Naja. Jouw schuld dat jij zo'n groot geheugen hebt xP


    Has no one told you she's not breathing?

    MoonStalker schreef:
    (...)

    =D. Naja. Jouw schuld dat jij zo'n groot geheugen hebt xP

    Naja, jouw schuld dat jij zo ingewikkeld doet. xP


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Naja, jouw schuld dat jij zo ingewikkeld doet. xP


    Oké. Mijn schuld dat mijn brein zo onderontwikkeld is dat ik een slecht geheugen heb. Goed?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb daar ook al aan gedacht :)

    JustFamous schreef:
    Ik heb daar ook al aan gedacht :)


    Het bewijs! bijna iedereen is het met me eens! x).


    Has no one told you she's not breathing?