• nou zo makkelijk is het niet, tom, mijn beste vriend, hij en ik zijn als twee handen op een buik. Wel, de laatste tijd schreeuwen ze door en door dat we op elkaar zijn, maar ik voel niets voor hem. ik lach me tepletter met hem, ik kan verschrikkelijk goede gesprekken met hem voeren. Maar nu blijkt dat hij toch op mij is. ;( Maar dat is het nu nog niet. want ik heb sinds enkele weken een vriendje, maar niemand weet ervan, zelfs tom niet, de reden waarom niemand het weet is weeral een ander verhaal. Maar ik wou dus overlaatst met hem praten, hem vertellen dat ik een vriendje heb. nu dat ik weet dat hij op mij is durf ik niets meer te vertellen, bang om hem te kwetsen. ;( ik word er gewoon ziek van ;(


    It even took me by surprise

    het best is om het toch te vertellen, want hij gaat zich sowieso een idioot voelen. Doe het om grote ruzies te voorkomen. Maar ik denk ook dat je hierdoor een ruzie zal krijgen, maar hoe langer je het uitsteld hoe groter de ruzie..


    You'll never dream alone. <3

    Het is toch het beste om hem over je vriendje te vertellen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zeg altijd: Wees eerlijk.
    Tegenover jezelf en tegenover je vriend.
    Hoe moeilijk het ook is, je loopt er niet voor weg, nooit. Hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat het slecht af loopt.
    [moet je mij nu horen, zelf dik relatieproblemen -.-]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou het hem ook vertellen, en hem tijd geven om het te verwerken. Maar wat breakfast zegt, kans dat je een ruzie krijgt bestaat. Maar als het je beste vriend was kon je hem dat toch wel vertellen?


    -kabouter

    Als hij echt om je geeft, accepteerd hij het en zal er niks aan jullie vriendschap veranderen. Ik heb hetzelfde gehad *2 dagen geleden* en ik ben nog steeds beste vrienden met hem, er is niks veranderd. Kan zijn dat ik gewoon geluk heb, maar ik ben er zeker van dat het bij jou ook allemaal wel goed zal komen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oei. Wat heb je toch een vreselijk leven, iedereen is verliefd op je. ;s
    Ik denk dat ik het niet zou kunnen uithouden.
    Meisje, er zijn ergere dingen in het leven. Ik stel voor dat je hem gewoon vertelt hoe het zit en als hij echt om je geeft zal die het lang niet zo erg vinden, dan als die het van iemand anders hoort. Je kunt niet altijd alles geheimhouden. Dat is gewoon zielig om zelfs niet tegen je beste vriend vertellen, gewoon meteen vertellen, dat je een vriendje hebt. Daar zijn vrienden toch voor?


    Where there is a sea there are pirates...

    Het is moeilijk voor je. Maar als jullie vriendschap echt zo goed is als jij zegt dan komen jullie er wel overheen en stel dat als je ook maar verkering met Tom neemt gaat het misschien uit en weg is de vriendschap.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Breakfast schreef:
    het best is om het toch te vertellen, want hij gaat zich sowieso een idioot voelen. Doe het om grote ruzies te voorkomen. Maar ik denk ook dat je hierdoor een ruzie zal krijgen, maar hoe langer je het uitsteld hoe groter de ruzie..


    None but ourselves can free our minds.

    Breakfast schreef:
    het best is om het toch te vertellen, want hij gaat zich sowieso een idioot voelen. Doe het om grote ruzies te voorkomen. Maar ik denk ook dat je hierdoor een ruzie zal krijgen, maar hoe langer je het uitsteld hoe groter de ruzie..


    Als ze gewoon eerlijk gaat zijn zie ik niet in waarom er ruzie van zou komen. Want, ze is niet zeker dat hij op haar is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En trouwens verliefd zijn op je beste vriend/vriendin is sowieso niet zo leuk, dus hij vindt die verliefdheid voor jou waarschijnlijk meer negatief dan positief.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb hetzelfde probleem, een van mijn beste vrienden is op mij. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    het hem gewoon zeggen.. als hij echt van je houdt zal hij uit zichzelf moeten zeggen dat hij het je gunt en blij voor je is..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?