• Ja, ik vind baarden best wel vies. Maar ik heb dus een vraag aan iemand die iemand in de familie heeft. Als diegene gaat eten, blijft dan niet de helft van zijn eten in zijn baard hangen? En moet een baard gewaasenworden met shampoo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Al die willen de kaapren varen moeten mannen met baarden zijn... ^^
    Nah, ik ken wel iemand, Guus. Dat is zo'n Harley-freak, je kent het wel. Zijn ringbaardje staat op zich wel netjes ^^ En ik weet niet of hij zijn baard wast en eten blijft er niet in hangen. Bierdruppels vast wel :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    :9~
    Ik ken niemand in mijn familie die een baard heeft. Gelukkig maar, want ik vind baarden eng & ze prikken.


    A. ikmisje.

    My god x'D ik zou het niet weten eigenlijk :X Ik vind ze wel vies :X

    Muh, misschien moet ik iemand gewoon op straat ondervragen ^^


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Muh, misschien moet ik iemand gewoon op straat ondervragen ^^

    Hoi ik vraag me af of.. x'D

    Mijn oom heeft er 1, maar als we met familiediner ofzo aan tafel zitten te eten, let ik daar niet op?
    Maarja, ze prikken wel heel erg xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De oude huisbaas van mijn ouders (toen die nog niet getrouwd waren) heeft nog steeds een echte lange baard. Ik vind het echt smerig x) inderdaad, straks valt er wat uit en dan zegt ie: 'oeh, een chipje van vorige week.'
    Dat is toch vies? xD
    Off-topic: WAHAHAHA ik dacht ik google even 'baardverzorging', krijg ik een link naar een Bouvier forum :'D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 19:04 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    HAHAHAHAHAHAAHA, dat doet me aan iets vies/grappigs denken.
    14 juni, bij tokio hotel-duh- was er een meisje met een baard.

    Vriend van mijn nicht heeft een redelijk lange sik, maar die heeftie in een staartje, dus die hangt niet in eten enzo.
    Wel heel gaaf sikje tough. : P


    Mew <3

    mn opa van mn vaders kant heeft er een., Maar laat ik die nou al anderhalf tot twee jaar niet gezien hebben.


    Stop holding me under and let me breathe.

    xBiteMe schreef:
    De oude huisbaas van mijn ouders (toen die nog niet getrouwd waren) heeft nog steeds een echte lange baard. Ik vind het echt smerig x) inderdaad, straks valt er wat uit en dan zegt ie: 'oeh, een chipje van vorige week.'
    Dat is toch vies? xD
    Off-topic: WAHAHAHA ik dacht ik google even 'baardverzorging', krijg ik een link naar een Bouvier forum :'D

    Lol, wat zou je krijgen als je snorrenverzorging intypt. Een forum over Cavia's ofzo? xD?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.