• http://www.youtube.com/watch?v=gvTdUhDzwXQ

    Shakira is back, met de Britney spears look vind ik.. Maar het nummer is leuk met 'She Wolf' (:
    Enjoy


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind hem niet zo goed :X

    het is zo niet haar..
    ik eb 2 cd's van der en ik vond haar vroegere muziek veel leuker..
    soms kan ik de tekst nie eens horen in het liedje:X


    Love is the movement <3

    Ze gedraagt zich, vind ik, als een rasechte bimbo hier. Jammer, het is zo'n intelligente meid.
    Maar ja, seks verkoopt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Eerlijk? Ik vind er niet zo veel aan, ze heeft veel betere.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eowhh =O

    Ik vind hem niet vreselijk maar ook weer niet super. Ik vind dr haar wel leuker als eerst.. maar ze had helemaal in het begin ook blond maar dan met donker erdoor, dat was mooier x]

    xBiteMe schreef:
    Ze gedraagt zich, vind ik, als een rasechte bimbo hier. Jammer, het is zo'n intelligente meid.
    Maar ja, seks verkoopt.


    Yeah. Idd!

    Immortal schreef:
    Het liedje gaat maar de clip vindt ik vreselijk. Je ziet gewoon een vrouw die zich in veelte rare bochten wringt waardoor je niet meer op het liedje let.


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind het een geweldig lied. De tekst is super, en de clip kan er ook wel mee door. En ik vind der echt niet op britney lijken. Ben ik de enige die haar 'nieuwe' stijl leuk vind? (ik vind alles van Shakira leuk hoor)


    "Let them eat cake!"

    Shakira vond ik vroeger [lees; toen ze 'Whenever Wherever' & 'Hips don't lie' uitbracht] eigenlijk veel leuker. Dit liedjes is zwak uitgedrukt vréselijk.

    Dat stukje dat ze danst in dat clipje, en met haar hand over haar buik wrijft, en iets weirds doet met de rest van haar lichaam, vond ik echt zwaaár lachwekkend.
    En het nummer vind ik vreselijk eigenlijk..


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    Ik vind het nou echt niets bijzonders.
    Integendeel; vergeleken met haar voorbijgaande hits is dit echt de slechte, en dat is nog erg zacht uitgedrukt.
    Ik vind dat er niets aan toegevoegd is en het valt me ook echt niet op.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 22:03 ]


    -

    JBwanted schreef:
    het is zo niet haar..
    ik eb 2 cd's van der en ik vond haar vroegere muziek veel leuker..
    soms kan ik de tekst nie eens horen in het liedje:X

    Dat bedoel ik met dat de muziek tegenwoordig té hard staat..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Toen ik 11/12 was was ik helemaal gek op der muziek, echt heel erg. Ben toen ook naar een concert van der geweest, wat echt belachelijk duur was :'). De liedjes van vroeger vond ik leuk, vooral de spaanse. Maar dit liedje vind ik echt verschrikkelijk en het past totaal niet bij mijn beeld van Shakira, maar ik heb dan ook al een hele tijd niet meer gevolgd wat ze deed enzo en mensen veranderen. Wel kan ik me voorsteleln dat dit nummer wel aan zal slaan eigenlijk. Het past op de een of andere manier toch wel bij de muziek van nu.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Toen ik 11/12 was was ik helemaal gek op der muziek, echt heel erg. Ben toen ook naar een concert van der geweest, wat echt belachelijk duur was :'). De liedjes van vroeger vond ik leuk, vooral de spaanse. Maar dit liedje vind ik echt verschrikkelijk en het past totaal niet bij mijn beeld van Shakira, maar ik heb dan ook al een hele tijd niet meer gevolgd wat ze deed enzo en mensen veranderen. Wel kan ik me voorsteleln dat dit nummer wel aan zal slaan eigenlijk. Het past op de een of andere manier toch wel bij de muziek van nu.


    Ik ben ook geweest, in het Geldredome in Arnhem. Toen vond ik haar ook echt helemaal geweldig. Het was eerst afgelast. o.o
    But I agree with you.


    -

    Dat liedje is geweldig : )


    ok